Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-11, 08:54   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Noen ganger savner jeg tiden før FB. Da man ikke visste så mye om folk. At naboen er FrP-tilhenger, og at den tidligere kompisen er Rasist™. For eksempel. Men så kom BIM, NM og FB (jeg holdt på å skrive FP ) på løpende bånd. Og jeg lærte om virkeligheten av virkeligheten, for å ta det siste sitatet litt på alvor.

Ikke sant! Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har tenkt "å nei, ikke du også!" i løpet av min FB-tid. Fyren som var så hyggelig på videregående har nå meldt seg inn i gruppa "Nei til gratis førerkort til innvandrere" f.eks.
Forresten, hva er dealen med den gruppa? Har det noen gang vært på frågan at alle innvandrere skal få gratis førerkort?

rine er ikke aktiv  

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.