Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har "alle" småjenter bunad nå?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-11, 18:33   #10
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har "alle" småjenter bunad nå?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Så streng du er, da. Her lekes det, spilles fotball og koses i Hardangerdraktene. Etter tretti år er fortsatt ingen uopprettelig skade gjort. Ja til bunad som bruksfestplagg. *parole*

Ja, akkurat dette er jeg streng på. Farmoren og oldermoren har lagt mange timer ned i disse draktene, og jeg har ikke sånne unger som blir litt støvete på knærne når de leker. Jeg har unger som må spyles med høytrykkspyler for at man i det hele tatt skal kunne få av nok drit til å fastslå kjønn og alder etter lek. Og så klart de løper rundt og styrer på som alle andre, men vi har tre regler: Ingen sandkasse, ingen ketchup og ingen sykling i bunad, og ser jeg dem sette snuten mot klatrestativene så hanker jeg dem inn igjen. Å nekte dem å klatre i klatrestativet en gang i året for å ta vare på bunadene står jeg inne for altså.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.