Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg joggedress til jente

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-11, 10:26   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Anbefal meg joggedress til jente

Prøver å finne joggedress/myke klær til jenta mi. Liker godt Hummel sine, synes og Geggamoja har noen deilige. Men de koster jo en del.
Prøver å finne ok joggedresser andre steder, men det ender stort sett med at de blir alt for korte og "levjete" etter noen vask, så jeg ender som regel opp med å kjøpe litt dyrere merker.

Kan dere anbefale meg noen?

Gammel 19-05-11, 10:38   #2
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg joggedress til jente

Jeg har hatt Ej Sikke Lej til min datter og de har holdt seg utrolig bra etter vask og bruk gang på gang. Både frottè og velour . Koster jo litt, men er definitivt verdt pengene.

Samme med Hummel, de er gode, selvom jeg synes Ej Sikke Lej holder seg enda bedre .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 10:49   #3
Left
Passiv

Standard

Jeg kjøpte til lille niese på WOW - de var fine, og med ok pris.

Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 10:52   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jeg har hatt Ej Sikke Lej til min datter og de har holdt seg utrolig bra etter vask og bruk gang på gang. Både frottè og velour . Koster jo litt, men er definitivt verdt pengene.

Samme med Hummel, de er gode, selvom jeg synes Ej Sikke Lej holder seg enda bedre .

Hvor kjøper du Ej sikke lej?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 10:54   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jentene mine er veldig fornøyd med WOW sine. De holder seg fint i vask også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 11:27   #6
Curly

Standard

Tror dessverre WOW er for stort til henne, hun bruker 116/122.

Gammel 19-05-11, 12:04   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Tror dessverre WOW er for stort til henne, hun bruker 116/122.

Da kan hun fint bruke str. XXXS på WOW. Joggebuksene og jakkene/genserene har vrangborder nederst så det gjør ikke noe om den er litt stor, men jeg tror ikke XXXS blir for stor for henne. Jentene mine bruker str. 134 i klær nå og bruker str. XS på WOW.

Gammel 19-05-11, 12:32   #8
Curly

Standard

Og, takk for tips! Da tror jeg at jeg skal teste disse

Gammel 19-05-11, 19:15   #9
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Hvor kjøper du Ej sikke lej?

www.rakkaren.no og www.engulknapp.no , blandt annet.

Nå har jeg sluttet å kjøpe slike joggedresser til frøkna, som akkurat har fylt 7 år. Men siste dressen har hun brukt helt til nå nylig . Nå skal det liksom være litt tøffere .

WOW har joggedresser ja, har hatt noen til storesøster for noen år siden. Men synes de var dårlige i kvaliteten. Mistet farge etter få vasker..gjaldt et par joggedresser og noen hettejakker. Men kan jo hende de har blitt bedre, 3-4 år siden sist vi kjøpte WOW.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 22:14   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

WOW skal ha tilbud på joggedresser i helga. Så til den prisen er det i alle fall verdt å prøve for å se om dere liker dem.

Gammel 19-05-11, 23:43   #11
Curly

Standard

Åå takk for tips!!får mange dresser til den prisen.skal tilfeldigvis forbi butikken i morgen

Gammel 20-05-11, 13:44   #12
Curly

Standard

Da har jeg vært i Wow butikken. Kjøpte 2 joggebukser og 2 litt tynnere gensere til den nette sum av 249,- kr
Det var dårlig utvalg av collegeklær, ingenting som matchet, men fikk iallefall 2 sett nå da. Såg litt stort ut, men satser på hun kan bruke det

Gammel 20-05-11, 13:56   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært innom Wow og fått beskjed om at de har klær ca fra str 8 år. Snuppa venter veldig, men er foreløpig langt unna ... trodde vi.

Passet wow-klærne til en jente som bruker 116/122. Snuppa er 110/116, men det største problemet er at hun er tynn mer enn at hun er kort.

Gammel 20-05-11, 15:00   #14
Curly

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har vært innom Wow og fått beskjed om at de har klær ca fra str 8 år. Snuppa venter veldig, men er foreløpig langt unna ... trodde vi.

Passet wow-klærne til en jente som bruker 116/122. Snuppa er 110/116, men det største problemet er at hun er tynn mer enn at hun er kort.

Skal gi et vink når jeg har fått prøvd på henne
Skal prøve med en runde i tørketrommelen for å se om det kan hjelpe litt, de er nok litt for store, men aner ikke om hun drukner i de eller om de kan brettes opp litt.

Gammel 20-05-11, 15:52   #15
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Skal gi et vink når jeg har fått prøvd på henne
Skal prøve med en runde i tørketrommelen for å se om det kan hjelpe litt, de er nok litt for store, men aner ikke om hun drukner i de eller om de kan brettes opp litt.

Du kjøpte XXXS? Noe kan være romslig i størrelsen av andre plagg, men jeg synes ofte gensere og joggebuksene ikke er så store. WOW har forøvrig 50% på alle varer i dag og i morgen også.

Gammel 20-05-11, 16:40   #16
Curly

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Du kjøpte XXXS? Noe kan være romslig i størrelsen av andre plagg, men jeg synes ofte gensere og joggebuksene ikke er så store. WOW har forøvrig 50% på alle varer i dag og i morgen også.

Ja kjøpte den str Joggebuksene var lange, noe som ekspeditrisen bekreftet, men de virket ikke så vide å da er det jo bare å brette opp

Gammel 20-05-11, 18:22   #17
Curly

Standard

Her er 4 åringen i et av settene jeg kjøpte i dag:

Litt langt både i ermer og føtter, men klærne er såpass smale i fasongen at det ser ikke ut som hun svømmer i det.

Hun er strålende fornøyd med å ha fått kule klær slik som storebror, og mor er fornøyd med å ha kjøpt 2 sett barnehageklær til den nette sum av 250 kr (jeg er jo vant til å kjøpe hummeldresser til 700,- kr stk ... )

Gammel 20-05-11, 18:32   #18
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte buksene over men synes de var veldig trange i livet?

Gammel 20-05-11, 18:38   #19
Curly

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg kjøpte buksene over men synes de var veldig trange i livet?

Denne var ikke det, men nå er jo jenta mi ikke så stor ennå da.

Gammel 20-05-11, 19:26   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk for tilbakemelding. Her er det en meget smal 6-åring som ønsker seg joggedress, så det høres jo helt supert ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.