|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hadde du vektlagt ved huskjøp?Siden vi ikke hadde råd til å bygge måtte vi kjøpe noe som trengte oppussing. Vi fikk det vi ville:
![]() |
#22 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva hadde du vektlagt ved huskjøp?Beliggenhet først og fremst. Det er ikke aktuelt å bo lengre unna skolen til Pip enn jeg gjør nå. Så da får alt det andre justere seg etter det. Noe hus blir det kanskje aldri på meg igjen, får se om jeg noen gang får råd til noe annet enn 2-roms'en jeg bor i nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva hadde du vektlagt ved huskjøp?Vår liste så omtrent slik ut; |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hadde du vektlagt ved huskjøp?Jeg sier som Neket, beliggenhet, beliggenhet og beliggenhet. Alt annet kan man strengt tatt gjøre noe med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva hadde du vektlagt ved huskjøp?Og jeg vil i k k e ha åpent kjøkken. Definitivt ikke. |
![]() |
![]() |
#26 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hadde du vektlagt ved huskjøp?Store rom. Eller ikke egentlig store, men åpne. Og da mener jeg hvert enkelt rom, ikke en åpen planløsning. Her ute er det mange søte, sjarmerende eldre hus med masse små koslige rom og rutete vinduer. Jeg får spader av slike hus.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hva hadde du vektlagt ved huskjøp?Kveldsol på terrassen.
![]() |
![]() |
#28 |
Borte
|
![]() Sv: Hva hadde du vektlagt ved huskjøp?Vi vektla beliggenheten, tomta og at huset var stort nok. Beliggenheten var nok viktigst siden vi bare vil bo innenfor et visst område.
![]() |
#29 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva hadde du vektlagt ved huskjøp?Det hadde vært helt uaktuelt å flytte til et sted der vi måtte pendle 30 min med bil hver vei. Egentlig tror jeg det hadde vært uaktuelt å flytte til et sted der vi trengte bil. Så beliggenhet ville være veldig høyt prioritert. Vi vil bo forholdsvis bymessig, og nært enten trikk eller t-bane.
![]() |
#30 |
Nå også i farger
![]() Sv: Hva hadde du vektlagt ved huskjøp?Vi vektlagt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva hadde du vektlagt ved huskjøp?Vi var så heldige at vi kunne bygge drømmehuset på drømmestedet. Vi hadde noen krav og ønsker som var ufravikelige før og underveis i prosessen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Sv: Hva hadde du vektlagt ved huskjøp?Åkei, hvis vi snakker bolig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva hadde du vektlagt ved huskjøp?Det jeg vektlegger har jeg ikke råd til, enkelt og greit.
![]() |
![]() |
#34 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hva hadde du vektlagt ved huskjøp?Jeg ønsker meg veldig en stor hage, og minst 4 soverom og en kjeller- eller loftstue. Eneste ulempen er at vi bør se i et område som flytter oss enda lengre vekk fra familie, og at vi har litt utfordringer med forandringer som kan gjøre at ting blir ekstra vanskelige for ungene.
![]() |
#35 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva hadde du vektlagt ved huskjøp?Jeg mente selvsagt bolig altså. Stor nok leilighet, som er praktisk og ok hadde vi selvsagt også kunne vurdert, selv om jeg i utgangspunktet ønsker meg hus med hage. |
![]() |
![]() |
|
|