|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Audacious
|
Sv: Langt hår på barn = jente?Nå ble jeg nysgjerrig! Hva hvis dette barnet hadde tittet ned på deg fra toppen av et klatrestativ, da?
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 19-05-11 kl 18:09. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Langt hår på barn = jente?Acsa: Her ville jeg ha tippet gutt.
|
|
|
|
#84 |
|
By the Sea
|
Sv: Langt hår på barn = jente?Star, jeg undrer meg litt over at du blir oppgitt over at gutten din blir tatt for å være jente? Han har et mykt småbarnsansikt og jeg ville uten tvil tatt han for å være jente med ansiktet omkranset av de lange, flotte krøllene.
|
|
|
#85 |
|
flisespikker
|
Sv: Langt hår på barn = jente?
Det skjønner jeg.
|
|
|
#86 |
|
flisespikker
|
Sv: Langt hår på barn = jente?En niåring jeg kjenner har forresten ordentlig langt, glatt hår, sånn til nedenfor skuldrene, og da han begynte i førsteklasse hadde han rett avklippet pannelugg også - det ble en veldig "jentete" frisyre, mye mer enn den lange luggen strøket bakover som han har nå. Han har et ganske uvant navn som ingen av klassekameratene hadde hørt før, og det tok flere måneder før alle var helt sikre på om han var gutt eller jente, tror jeg. Enda han er veldig guttete, både i oppførsel og klær og høyrøstethet og sånt. Jeg tror aldri han har brydd seg om hva folk tror om ham, da. (Og lillebroren har 3 mm langt hår, så dersom det er foreldrene som bestemmer hårsveisen deres, så har de i alle fall bestemt for hver sin.
|
|
|
#87 |
|
bits and pieces
|
Nei, var vel egentlig feil ordlagt av meg fra starten av.
|
|
|
|
#88 |
|
Tåler regn
|
Sv: Langt hår på barn = jente?Star, på julebildet hadde jeg helt klart tippet feilt kjønn (men som sagt, i småbarnsalder er det ofte vanskelig å se) Han har "myke" trekk på det bildet. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Audacious
|
Fordi jenter er ikke på toppen av klatrestativet? Oi, jeg tror ikke jeg viser den kommentaren til storesøsteren hans!
|
|
|
#90 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#91 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Langt hår på barn = jente?Jeg hadde glatt trodd både gutten til star og Acsa var jenter.
|
|
|
#93 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Langt hår på barn = jente?Hittil så kan jeg melde om at pøbel-latter og piratmotiver på t-skjorta trumfer halvlangt englehår med krøll og femifjes.
|
|
|
#94 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Langt hår på barn = jente?Unger med langt hår kan visst være gutter, dersom de har på seg blå bukse og brun genser. Ikke noe rosa eller rødt = gutt tydeligvis.
|
|
|
#95 |
|
maler
|
Re: Langt hår på barn = jente?Acsa: jeg hadde tenkt gutt på det øverste og vært litt i tvil på det nederste. Men ikke pga klatrestativet, men fordi hakepartiet ser vevrere ut på det nederste bildet slik at ansiktet kan virke mer feminint. Jeg hadde gjettet gutt der også, men spurt etter navn eller noe før jeg hadde sjansar på å si han. Klok av skade, jeg har bommet ofte nok på småbarn til at jeg er forsiktig.
|
|
|
#96 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Langt hår på barn = jente?Acsa: femåringen her har fasiten. I toppen av lekestativet er det et veldig pent menneske
|
|
|
#97 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Langt hår på barn = jente?Plutten ER veldig pen. Og søt. Og alt for langt borte.
|
|
|
|
#98 |
|
Tåler regn
|
He, he. Klart de er på toppen av klatrestativ, men ikke så ofte som gutter har jeg registrert. Er ofte på skoleplassen, og da er det som regel 80% av dem som er på toppen av klatrestativet gutter. Men det er jo min preferanse. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Langt hår på barn = jente?Acsa: der lander jeg på gutt, uten at jeg kan forklare hvorfor. Men det er et veldig gutteaktig smil. Klatrestativet har ingenting med saken å gjøre.
|
![]() |
|
|