|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har "alle" småjenter bunad nå?Som Polyanna sier.
|
|
|
#102 |
|
can-jur
|
Sv: Har "alle" småjenter bunad nå?
Du kan høre med mammaen min
|
|
|
|
#103 |
|
maler
|
Fine.
|
|
|
#104 |
|
© All rights reserved
|
Jepp - sånn er det her, i alle fall. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Bedreviter
|
Dette er barnebunaden av tilsvarende type som jeg har voksenbunad. Ingen mangel på deler på denne i alle fall. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har "alle" småjenter bunad nå?Slik er det med barnebunadene våre også, ja. Som 007, Poly og sånn sier. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Har "alle" småjenter bunad nå?Lillesøster har en bunad som svigermor har strikket.Håper at den kan passe i noen år, i år var den ny og helt fotsid. Storebror hadde bunad som jeg kjøpte billig her inne ifjor, den har han brukt to år nå.
|
|
|
#108 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå vet ikke jeg hva dere har på barna på søndager, men det finnes mange oppkledde alternativer til billig festdrakt |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har "alle" småjenter bunad nå?Det er godt mulig vi kler opp våre mer enn vanlig på søndager, siden vi går i kirken. Det hadde stilt seg annerledes om vi ikke gikk noe sted. Mange av 17.-maiantrekkene jeg så er klær mine bruker på søndager, i bursdager, etc. "Emilskjorte", kanskje vest, lys finbukse, f eks.
|
|
|
|
#110 |
|
Epikur
|
Sv: Har "alle" småjenter bunad nå?Mine hadde festdrakt i 2009, mens vi tilpasset bunadene til bryllupet senere på høsten. Ellers har de hatt rutaliv og rondastakk eller østerdalsbunad. "Alle" hadde bunad her.
|
|
|
#111 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har "alle" småjenter bunad nå?Jeg strikka "bunad" til jentene da de var små.
|
![]() |
|
|