|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trener nytt batteri til DellHar en dell inspirion 6400, med flatt batteri, bokstavelig talt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trener nytt batteri til DellJeg har også en Dell med "flatt" batteri, men jeg vet ikke om det er batteriet eller pc'en det er noe galt med. Jeg får i oppstarten beskjed om at pc'en ikke klarer å lade batteriet. Skjedde rimelig brått her at ikke batteriet funka lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trener nytt batteri til DellSjekk www.eet.no. Kan også være at du finner batteri med bedre kapasitet, og selv om det ikke nødvendigvis er originalt (de har begge deler), så bør Microbattery-produktene normalt sett være av god kvalitet.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Trener nytt batteri til DellVi har to nye batterier til overs, da sambos Dell ikke tok lading. Trodde først det var batteriet, men fant ut at det var ladeinngangen på hovedkortet som var årsaken. Da hadde vi fått 2 nye batteriet, og et nytt ladeadapter, så vi har litt mer enn vi trenger kan du si. |
![]() |
![]() |
#5 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Trener nytt batteri til DellTakker for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Trener nytt batteri til DellDet vi har er 6-cellers, og jeg ville nok hatt 9-cellers hvis jeg kunne ha valgt. Den holder ikke sååå lenge på strømmen selv med nytt batteri. |
![]() |
![]() |
#7 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Trener nytt batteri til Dellhttp://www.pcbatterier.no/index.cfm?...&product_ID=22 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trener nytt batteri til DellEr dette en Dell-svakhet, eller? Min Inspiron 6000 konket også ut med flatt batteri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trener nytt batteri til DellDe fleste bærbare har batteri som ikke varer "uendelig". På min Lenovo har jeg fortsatt 2 timer etter 3,5 år. På min forrige HP og min Macbook Pro byttet jeg batteri etter ca. 1 år.
![]() |
#10 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Trener nytt batteri til DellJeg endte opp med å bestille et rimelig 9-cellers. Så får jeg se hvor lenge det varer.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|