Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Mangler vi noe viktig?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-11, 09:18   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mangler vi noe viktig?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Engangskluter er jeg fan av - det har vi kjøpt alt. (Glemte bleier, det sier vel litt om angsten for kluter med bæsj på. )

Hva slags kluter er dette, Teo? Er det spesialkluter jeg finner noe sted?

Nei, det er firkantige kluter i flanell. Jeg husker ikke eksakte mål, men kanskje 50x50 eller 60x60? De selges som "tøybleier", og da mine var babyer fikk vi dem både på barneutstyrsbutikker og på Obs, for å nevne noe. Helt standard babyutstyr den gang, i alle fall. Jeg tror vi hadde minst 30 av dem til slutt - og etter babyperioden har de fungert som utømmelig lager av pusse- og oppvaskkluter. Veldig praktisk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.