Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-11, 10:34   #61
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?

Eplekjekk, kjernesunn og smørblid, men uspiselig.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:35   #62
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Må si dere er positive her inne, og åpen for ting som kanskje er endel anderledes. "Jeg gidder ihvertfall ikke lese en bok som ikke gjør det som jeg alt gjør det"

Det handler kanskje mer om at man ikke ukritisk kaster seg over alle nye kostholdsfanatiske retninger som dukker opp, men har gjort seg opp en mening om eget kosthold allerede, basert på hva man selv står for og mener er bra, sunt og verdt å bruke energi på.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:40   #63
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har lest den. Storebror her i huset får ikke gluten eller melk.
Synes boken er grei jeg men orker ikke å snu helt på kostholdet til resten av gjengen her i huset. Vi er sunn men ikke kjernesunn. Koser oss m god mat og holder oss aktive.

Gammel 24-05-11, 10:47   #64
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er med røkla. Tittelen gir meg ikke så bra assosiasjoner, og når jeg har lest anmeldelse av den, så tenker jeg "Aaargh, kan ikke folk la være å være så himla nyfrelste hele tiden?"

De har lagt om fra en ekstrem livsstil til en annen ekstrem livsstil. Jeg liker ikke ekstreme livsstiler. Når jeg ser de som har blitt gamle og som kommer sprettende inn på kontoret selv om de er over 80 år gamle. Er det fanatikerne? Nei. Det er de som har holdt seg til variert kosthold og som har holdt seg i jevn hverdagsaktivitet. Ikke nødvendigvis treningsfantomene, men de som går trapper i stedet for heisen, de som ikke sitter i sofaen men rusler rundt i hagen, de som gidder å ordne til kaffeselskap og de som gidder å gå til kinoen istedet for å kjøre. De er det som blir gamle og er friske.

Gammel 24-05-11, 10:51   #65
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Det handler kanskje mer om at man ikke ukritisk kaster seg over alle nye kostholdsfanatiske retninger som dukker opp, men har gjort seg opp en mening om eget kosthold allerede, basert på hva man selv står for og mener er bra, sunt og verdt å bruke energi på.

Men man må jo ikke kaste seg over alle nye kostholdfanatiske retninger som dukker opp.

Jeg hadde vel strengt tatt ett kosthold basert på den oppveksten jeg kommer fra, bare fordi man vokser opp sånn og gjør som alle andre. Jeg har utfra bøker, nett og vett endelig klart å skape noe eget føler jeg.

Sånn er det vel egentlig med hverdagen min også, jeg har bare vært før - nå føler jeg at jeg finner meg selv mer og mer og hva jeg faktisk ønsker, liker å holde på med, ikke bare fester med venninner fordi det er det vi gjør.

Jeg er ikke noe spesielt for å leve kjernesunt altså, men synes fortsatt det er en skikkelig fin bok og en tankevekker. Det hender jo faktisk at man får seg en liten aha opplevelse ved å teste ut nye ting og være åpen for at selv med beina godt plantet på jorda så kan andre og nye ting gi en bra boost eller fin ny vending i livet.

Jeg har nok hatt litt for mange slike i det siste og derfor er litt "nyfrelst" på mange områder.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:53   #66
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg reagerer vel egentlig ikke så veldig mye. Det er en livsstilsbok. Jeg synes at sånne bøker er grunnleggende uinteressante. Jeg har lest litt om den, og synes at det virker veldig nyfrelst og det synes jeg heller ikke er så veldig interessant.

Stort sett liker jeg Kardemommebyloven: "Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill og forøvrig kan du gjøre som du vil". Disse folkene plager ikke meg, og da får de gjøre som de vil.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:57   #67
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker nyfrelst, på samme måte som røkla. Og etter å ha lest om trenings- og kostholdfantatikerne i lørdagens Dagens Næringsliv så tenker jeg at de som velger å leve et liv med så mye askese og slit jammen fjerner ganske mye av gleden ved å leve.

Jeg lever gjerne hverdagssunt, men jeg tror ikke nødvendigvis at man blir sunnere av å være ekstrem enn av å leve aktivt, grovt og grønt, med litt vin og sjokkis i helgen.

Jeg leser heller en bok som heter "Hverdagssunn familie" enn en som heter "Kjernesunn familie".

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 11:02   #68
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

I rettferdighetens navn: kjernesunnfolkene har fått veldig gode resultater av gluten- og kaseinfri diett for sønnen sin (som er autist), og har faktisk gjort en god jobb med å finne frem til gode oppskrifter for de av oss som av ulike grunner lever uten sukker/melk/gluten etc. Jeg er på ingen måte kjernesunn (), men har fått gode ideer av oppskriftene deres, særlig til julekaker osv. som faktisk er kjekt å kunne lage selv om en ikke kan ha alle de vanlige ingrediensene. Så det er ikke en hæppimuffinbok sånn sett, altså. Det som skjedde da de ble mer kjente og populære, var etter min oppfatning at de kommersialiserte hele opplegget til de grader. Plutselig handlet det om å være vakker og slank og drive med Zumba og tjene penger og jeg vet ikke hva, og da mister hele konseptet troverdighet i mine øyne. Men utgangspunktet var ikke så alt for verst, altså.

Gammel 24-05-11, 11:06   #69
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Men man må jo ikke kaste seg over alle nye kostholdfanatiske retninger som dukker opp.

Jeg hadde vel strengt tatt ett kosthold basert på den oppveksten jeg kommer fra, bare fordi man vokser opp sånn og gjør som alle andre. Jeg har utfra bøker, nett og vett endelig klart å skape noe eget føler jeg.

Sånn er det vel egentlig med hverdagen min også, jeg har bare vært før - nå føler jeg at jeg finner meg selv mer og mer og hva jeg faktisk ønsker, liker å holde på med, ikke bare fester med venninner fordi det er det vi gjør.

Jeg er ikke noe spesielt for å leve kjernesunt altså, men synes fortsatt det er en skikkelig fin bok og en tankevekker. Det hender jo faktisk at man får seg en liten aha opplevelse ved å teste ut nye ting og være åpen for at selv med beina godt plantet på jorda så kan andre og nye ting gi en bra boost eller fin ny vending i livet.

Jeg har nok hatt litt for mange slike i det siste og derfor er litt "nyfrelst" på mange områder.

Ja, dette med nyfrelst bærer de fleste av innleggene din om kosthold veldig preg av, for å si det slik .

Jeg er ikke motstander av å tenke nytt eller prøve nye ting, men så snart noe bærer preg av fanatisme, hallelujastemning eller Å Være Det Eneste Rette kjenner jeg at dette ikke er noe jeg orker å forholde meg til.
Jeg har min egen retning både når det gjelder livsstil og kosthold som er basert på den kunnskap og erfaring jeg har.
Livskvalitet og livsglede er noe jeg jobber hardt for å opprettholde, og da er det ikke plass til fanatisme og kokokosthold.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 11:06   #70
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ingling, jeg vet at det finnes dietter som funker veldig bra for autister. Men de færreste av oss er autister. Jeg tror også at mange ville hatt en positiv livstilsendring av nesten hva som helst, fordi de setter fokus på det. Og når man kutter gluten, melk, sukker, gjær og tilsetningstoffer, så har man også kuttet boller, smågodt og sjokolade. Det kan derfor være man hadde hatt en like god effekt av nettopp det. Mitt intrykk er at mange trenger et strengt regime, fordi det er lettere å holde seg til, enn å bare kutte de usunne variantene. Det er lettere å la være å spise boller og loff om man sier at man ikke kan spise hvetemel i det hele tatt, enn å bare holde seg til grove varianter, f.eks.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 11:21   #71
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

ingling, jeg vet at det finnes dietter som funker veldig bra for autister. Men de færreste av oss er autister. Jeg tror også at mange ville hatt en positiv livstilsendring av nesten hva som helst, fordi de setter fokus på det. Og når man kutter gluten, melk, sukker, gjær og tilsetningstoffer, så har man også kuttet boller, smågodt og sjokolade. Det kan derfor være man hadde hatt en like god effekt av nettopp det. Mitt intrykk er at mange trenger et strengt regime, fordi det er lettere å holde seg til, enn å bare kutte de usunne variantene. Det er lettere å la være å spise boller og loff om man sier at man ikke kan spise hvetemel i det hele tatt, enn å bare holde seg til grove varianter, f.eks.

Jajaja, jeg er helt enig med deg altså. Poenget mitt var at de begynte med utgangspunkt i å hjelpe sønnen sin, og det funket, men så tok det liksom helt av og ble til at ingen i hele verden burde spise sukker, gluten og melk, og det blir jo helt koko. For all del! Men utgangspunktet deres var ikke så hakkande gale, og det hender at jeg bruker oppskriftene deres selv om jeg har skygget unna dem og bloggen deres og alt som har med dem å gjøre i lange tider nå.

For egen del har jeg intoleranser som gjør at jeg er friskere i magen og kroppen når jeg unngår en del matvarer, men det kunne ikke falle meg inn å si at andre skal unngå det samme fordi om jeg har blitt frisk av det.

Gammel 24-05-11, 11:52   #72
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes tittelen er helt grei, men når jeg hører at de i kjernesunn mener nokså ekreme dietter så har de mistet min interesse fullstendig.

Gammel 24-05-11, 12:25   #73
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

I rettferdighetens navn: kjernesunnfolkene har fått veldig gode resultater av gluten- og kaseinfri diett for sønnen sin (som er autist), og har faktisk gjort en god jobb med å finne frem til gode oppskrifter for de av oss som av ulike grunner lever uten sukker/melk/gluten etc. Jeg er på ingen måte kjernesunn (), men har fått gode ideer av oppskriftene deres, særlig til julekaker osv. som faktisk er kjekt å kunne lage selv om en ikke kan ha alle de vanlige ingrediensene. Så det er ikke en hæppimuffinbok sånn sett, altså. Det som skjedde da de ble mer kjente og populære, var etter min oppfatning at de kommersialiserte hele opplegget til de grader. Plutselig handlet det om å være vakker og slank og drive med Zumba og tjene penger og jeg vet ikke hva, og da mister hele konseptet troverdighet i mine øyne. Men utgangspunktet var ikke så alt for verst, altså.

Til å begynne med var det faktisk ganske, eh, spisbart
Men jeg får helt utslett av hun über-achievermoren.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 12:27   #74
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er enig med siste talere - det er teit å bruke ekstremmidler for ekstreme problemstillinger på hvermannsen. Hvermannsen trenger som regel ikke de mest dramatiske grepene om noen i det hele tatt. Og at noe er genialt for autister betyr ikke at det skal være hverdagen til Hvermannsen.

Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 12:35   #75
ingling

ingling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Til å begynne med var det faktisk ganske, eh, spisbart
Men jeg får helt utslett av hun über-achievermoren.

Ja, jeg også. Makan til slitsom dame! Og hun har jo tatt av med milionøsemetoden og jeg vet ikke hva. Trist.

Gammel 24-05-11, 12:36   #76
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun har sikkert sluttet i den gamle jobbe sin for å pleie kropp og sjel, og tjene masse penger på nettstedet sitt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 12:38   #77
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På bloggen er det i skrivende stund 6, 6!!! bilder av henne. Dvs 5 bilder og én film. Et av bildene er et pittelite bilde av familien da.
Det er noe med...fokuset.
Hadde det vært 6 bilder av mat, lsm...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 12:44   #78
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med røkla. Og jeg tror ikke på ekstreme ytterligheter, uansett om det er mat uten noen karbohydrater eller bare pommes frites og løvbiff.

Jeg er helt enig med Esme, det er de som spiser vanlig, mosjonerer vanlig, ikke er redd for å gå en trapp eller bære en sekk med jord som blir åtti eller mer.

Gammel 24-05-11, 14:01   #79
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Ja, dette med nyfrelst bærer de fleste av innleggene din om kosthold veldig preg av, for å si det slik .

Jeg er ikke motstander av å tenke nytt eller prøve nye ting, men så snart noe bærer preg av fanatisme, hallelujastemning eller Å Være Det Eneste Rette kjenner jeg at dette ikke er noe jeg orker å forholde meg til.
Jeg har min egen retning både når det gjelder livsstil og kosthold som er basert på den kunnskap og erfaring jeg har.
Livskvalitet og livsglede er noe jeg jobber hardt for å opprettholde, og da er det ikke plass til fanatisme og kokokosthold.

Hva så om det er relativt nytt for meg, det er jo utelukkende hatt en positiv virkning for min del, hvorfor er det noe å rakke ned på, på samme måte som kjernesunn familie.

Men gir egentlig kjernesunn familie uttrykk for det?

De har funnet det som føles rett for dem, de deler det og jeg leser ihvertfall de fleste bøkene enten det er kjernesunn, raw food, super food osv at man ikke nødvendigvis burde eller skal leve akkurat som dem selv, men prøve å finne sin livstil, det handler jo ikke om fanatiske eller hallelujastemning overhodet synes jeg. Jeg vil anta og tro at kjernesunn familie lever ett liv med like mye livskvalitet og livsglede som andre, kanskje tilogmed mer.

Jeg må si at jeg har ekstremt mye mer glede og kvalitet i livet mitt nå, enn før. Mulig du ikke ville fått samme gleden av mitt kosthold, men hva vet du om det?

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 14:18   #80
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Kjernesunn familie? Uff, det høres slitsomt ut. Jeg er mer tiltrukket av ordet balanse.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.