|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?
Ja, det er nok best, hvis man blir satt ut av andres skjørt.
|
|
|
#23 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?Folk kan ha på seg hva de vil altså, jeg vil bare ikke ha fullt innsyn. Hadde jeg sett henne på tredemølla hadde jeg kanskje tenkt et lite undrende hm, men ikke noe mer enn det. Jeg mener, jeg har tross alt vært cheerleader, så å trene i skjørt er meg ikke helt ukjent. Men da var det jo egentlig meningen at man skulle se opp mot der.
|
|
|
#24 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#26 |
|
Audacious
|
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?Løpeskjørt observert på gangstien langs Stillehavet, sittende på ung, sprek, slank, blond, brun california girl. Det så selvfølgelig ganske lekkert ut, men det tror jeg strengt tatt hotpants også ville ha gjort.
|
|
|
#27 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det var det som slo meg da jeg var på zumba. Jeg var fullstendig fokusert på meg selv (og hoftene mine) og instruksjonene som ble gitt. Det var smekkfullt i rommet, og jeg var der "helt alene". Så gøy var faktisk zumba.
|
|
|
|
#29 |
|
Sperret
|
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?Jeg har et løpeskjørt med noe ala "sykkelshorts" under, det er veldig behagelig på varme dager (det er sikkert bare sykkelshorts også, men der går grensen for min del hva gjelder påkledning i det offentlige rom...). Bare truse under hørtes hakket mer sært ut. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?Kun kort skjørt med vanlig truse under på typiske kneløfttimer? Uæh!
|
|
|
#31 |
|
Textrovert
|
Jeg er fullstendig enig. Men nå sitter jeg veldig i glasshus, det må jeg innrømme. Jeg kommer nemlig ikke til å trene i shorts om det så er 100 grader ute. Capri er vel det lengste jeg kan strekke meg.
|
![]() |
|
|