Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er greia med treningsminiskjørt?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-11, 19:49   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med treningsminiskjørt?

Jeg har ikke sett zumba-klær da.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 20:35   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

De er trendnisser her på neset, så jada, sikkert. :forbereder meg mentalt:

Ja, det er nok best, hvis man blir satt ut av andres skjørt.

Eller så kan man, what a notion, la være å bry seg om andres påkledning! :gisp:

Akkurat å se folk oppi skrevet kan jeg ha meg frabedt, da.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 21:05   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk kan ha på seg hva de vil altså, jeg vil bare ikke ha fullt innsyn. Hadde jeg sett henne på tredemølla hadde jeg kanskje tenkt et lite undrende hm, men ikke noe mer enn det. Jeg mener, jeg har tross alt vært cheerleader, så å trene i skjørt er meg ikke helt ukjent. Men da var det jo egentlig meningen at man skulle se opp mot der.

Gammel 23-05-11, 21:18   #24
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 23-05-11, 21:19   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Du får begynne på zumba, Mauser!

Gammel 23-05-11, 21:35   #26
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Løpeskjørt observert på gangstien langs Stillehavet, sittende på ung, sprek, slank, blond, brun california girl. Det så selvfølgelig ganske lekkert ut, men det tror jeg strengt tatt hotpants også ville ha gjort.

Det som er verre er at det er nesten umulig å finne en badedrakt i "plus size" her uten skjørt. Jeg føler at skjørt på badedrakt hyyyyler "se på alle kompleksene mine!" så jeg nekter å bruke det.

Gammel 23-05-11, 22:02   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Eller så kan man, what a notion, la være å bry seg om andres påkledning! :gisp:

Det var det som slo meg da jeg var på zumba. Jeg var fullstendig fokusert på meg selv (og hoftene mine) og instruksjonene som ble gitt. Det var smekkfullt i rommet, og jeg var der "helt alene". Så gøy var faktisk zumba.

Gammel 23-05-11, 22:04   #28
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Det er her første gang jeg har lagt merke til et antrekk på zumba altså. Jeg bryr meg enormt lite om hva folk rundt meg har på seg.

Gammel 23-05-11, 22:39   #29
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Jeg har et løpeskjørt med noe ala "sykkelshorts" under, det er veldig behagelig på varme dager (det er sikkert bare sykkelshorts også, men der går grensen for min del hva gjelder påkledning i det offentlige rom...). Bare truse under hørtes hakket mer sært ut.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 13:24   #30
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Kun kort skjørt med vanlig truse under på typiske kneløfttimer? Uæh!

For å være helt ærlig synes jeg skjørtet skriker "Jeg er misfornøyd med rompa mi!". Jeg ville lagt mindre merke til en overvektig i tights enn en med skjørt som tydelig skulle skjule noe av kroppen. Jeg synes det skal være lov å løpe i kort tights eller shorts når det er varmt, uansett kroppstype og utseende.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 13:59   #31
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

For å være helt ærlig synes jeg skjørtet skriker "Jeg er misfornøyd med rompa mi!". Jeg ville lagt mindre merke til en overvektig i tights enn en med skjørt som tydelig skulle skjule noe av kroppen. Jeg synes det skal være lov å løpe i kort tights eller shorts når det er varmt, uansett kroppstype og utseende.

Jeg er fullstendig enig. Men nå sitter jeg veldig i glasshus, det må jeg innrømme. Jeg kommer nemlig ikke til å trene i shorts om det så er 100 grader ute. Capri er vel det lengste jeg kan strekke meg.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.