|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#43 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Det har de fått nå |
![]() |
![]() |
#44 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Tror dere virkelig ikke Ringnes har kontroll på hva som skjer på Imsdal sin Facebookside? De har garantert kontroll, men det betyr ikke at de har vett til å gjøre noe med det. Bare det at de har sluppet igjennom den reklamen er jo en god grunn til å tro at de ikke er helt oppegående.
![]() |
#45 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Knis. Det er så deilig når sosiale mediekampanjer blows up in their face.
![]() |
#48 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Den/de som driver FB-siden burde få opplæring i hvordan man svarer forbrukere. Nå svarer de som om de er 13 år. Har Ringnes nettopp oppdaget Facebook, kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Jeg tror ikke Ringnes har tenkt over at sosiale medier også kan virke mot sin hensikt, og jeg får litt følelsen av at det er noen veldig nyutdannede som har fått jobben med å drive deres satsing i sosiale medier. Jeg syns også synd på den personen, for vedkommende har jo helt tydelig ikke fått noen retningslinjer fra markedsavdelingen, og det virker ikke som det ligger noe tyngde bak svarene.
![]() |
#50 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Girrrrrlpower, assa!
![]() |
#51 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Det er ikke så ofte jeg legger merke til reklamer, eller legger nok merke til dem til å gjøre meg opp en mening. I går så jeg Imsdal sin. Jeg ble fort enig med meg selv om at den var ordentlig dårlig.
![]() |
#52 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?"Men vi respekterer at du ikke er enig altså". Ja, det skulle da faen meg bare mangle... :roll:
![]() |
#55 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Jeg trodde det var Cubus eller H&M reklame da jeg så starten på den... teit reklame, men jeg klarer ikke å hisse meg opp over den akkurat.
![]() |
#56 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Jeg fikk svar fra Ringnes:
![]() |
#57 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Link til facebooksiden?
![]() |
|
|