Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vil det være dumt å bytte barnesete nå?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-11, 19:17   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil det være dumt å bytte barnesete nå?

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Vet ikke om jeg leser innleggene dine med riktig tonefall, men det virker som om du allerede har bestemt deg for HTS og ikke vil ta i mot råd og erfaringer om andre seter.

Nei, det er ikke det jeg sier i det hele tatt. Det jeg sier er at jeg bor ganske langt unna "allfarvei" og her jeg bor får man kun kjøpt Maxi-Cosi og HTS, så jeg vil i det minste prøve et HTS i bilen, med ungen, før jeg forkaster det. For skal vi ha noe annet, må vi altså kjøre minst en time, og det er et mareritt når man har et barn som hyler etter 20-30 minutter i bil. Og siden det er viktig for meg å unngå nok et bomkjøp (som jeg føler Britax-setet var når det må byttes ut så tidlig) er det viktig for meg å få testet det neste setet i bilen med barnet.

Jeg setter likevel pris på at dere fortsetter å komme med deres synspunkter, men jeg kan ikke forkaste Besafe-setet fordi noen sier de ikke liker det når det samtidig er andre som liker det. Hadde alle sagt at de ikke likte det, hadde nok saken stilt seg annerledes.

Optimalt sett skulle jeg gjerne hatt et sete som vi kunne beholde helt til 25 kg, men ikke hvis det innebærer å forkaste et alternativ der eneste ankepunkt er nettopp vektklassen. Igjen; fordi det innebærer å kjøre veldig langt med hylende unge i baksetet.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.