Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Ridning

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-11, 19:33   #41
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ridning

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Mange rideskoler har knøttekurs med shettieser. Det var mine med på da de var i barnehagealder. Mer tilpasset opplegg for de små og kortere timer. Det kostet vel en drøy hundrelapp for en halvtime tror jeg, stor stas. Og de lærer jo - eldstemann lærte såpass at han hang på i gallopp og fikk prøve å hoppe litt.

Dette gjør vi, og det koster 150 for en halvtime.

Gammel 21-05-11, 19:43   #42
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Knøttetimen her koster 80 for en halvtime, ser jeg.

Gammel 22-05-11, 12:04   #43
Left
Passiv

Standard

Knøttekurs ja, det går det an å sjekke. De driver vel med ridning på Losby Gård, så skal sjekke der. Det er vel bare en liten stund han behøver å gå der, han blir jo 6 i november.

Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 21:19   #44
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil forresten få slenge meg på i koret om at det ikke nødvendigvis blir så mye dyrere enn alt annet, totalt har vel min ridning kostet et par tusen (over maaaange år, utstyr inkludert), fordi jeg stort sett hang så mye på alle staller jeg har vært innom at jeg ble en del av inventaret og fikk ri så mye jeg lystet så lenge jeg gjorde min del av stell/sjau/leiing og etterhvert litt mer krevende greier som jeg sikkert burde tatt betalt for om jeg hadde hatt vett til det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 21:34   #45
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Mennene som rir stor hest kommer ofte langt, det er bare å se på kjønnsdelingen i internationale konkuransser.

Dette gjelder like fullt i islandshestmiljøet

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 23:41   #46
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Dette gjelder like fullt i islandshestmiljøet

Jupp, men hallo, de rir på ponnier.... Voksene menn på ponnier liksom

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 17:53   #47
Lyppa

Lyppa sin avatar

Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jupp, men hallo, de rir på ponnier.... Voksene menn på ponnier liksom

Sterke ponnier med sterke rygger, kun vanesak å se på.

Gammel 24-05-11, 18:05   #48
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Sterke ponnier med sterke rygger, kun vanesak å se på.

Jeg fullt klar over at de er kapable til å bære voksene menn
Men jeg synes fortsatt det er moro med voksene som rir på ponnier.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:03   #49
Lyppa

Lyppa sin avatar

Standard

Phø!

Gammel 25-05-11, 13:09   #50
Left
Passiv

Standard

Islandshester kan jo være ganske store. Klart, de er ikke Shire, men det funker åkke som.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.