Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kommentarer irl (merkeklær til barn)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-07, 22:21   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommentarer irl (merkeklær til barn)

Jeg hadde hverken hatt lyst til eller ønsket at jeg måtte sagt noe i en slik situasjon
Syntes det er direkte uhøflig å kritisere slik

Hva man velger å kjøpe til seg selv og barna av klær , bil, sportsutsyr etc etc
er ens egne prioriteringer som strengt tatt ingen andre har noe med, er min mening

Jeg kjøper mye (stort sett) merkeklær til barna og meg, men det er da for himmelens skyld mitt valg.Andre må få syntes akkurat hva de vil, det bryr meg egentlig midt bak. Jeg er rimelig oppegående for det, hverken gal eller noe annet i den duren

Handler kanskje om misunnelse siden man på død og liv ha en mening, gjerne i påhør av andre, om andres pengebruk ,som strengt tatt er helt privat anliggende

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.