Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jada, flere med eksponeringsbehov her

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-11, 16:11   #61
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov her

Det fenomenet der har jo jeg sett IRL også, og jeg tror rett og slett det er fordi man lurer. Fordi man ikke har selvtillitt nok til å bestemme seg for at det er bra nok. Jantelov, kanskje (nå liker jeg Janteloven bittelitt også, av og til, jeg synes nemlig det er mer slitsomt med dem som synes alt de gjør er bra og ikke eier ydmykhet i det hele tatt, men det er på siden), at andres syn teller mer enn det burde. Jeg tror at syn på egen kropp for veldig mange er nokså irrasjonelt, og det skyldes både reaksjoner fra andre, medieoppslag og fokuset på kropp generelt. Det er kanskje irriterende, når man ikke synes folk har grunn til å oppføre seg sånn, men det er jo mest trist.

Jeg er egentlig skeptisk til å involvere meg i denne typen tråder, for jeg synes fort kroppsfokuset i dem blir vel så ille som det man finner andre steder i samfunnet. Det er alltid noen som trekker fram negative sider ved en gruppe for å understreke noe positivt eller (Gud forby) normalt hos andre.

Gammel 25-05-11, 16:56   #62
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke at jeg bryr meg så mye om hva hun Sørland mener, men jeg lurer litt på hva hun kaller oss vanlige dødelige med kanskje 10-20 kg for mye rundt magen og str 44; bælfeite?

Det hele bunner nok i ønsket oppnådd PR for kolleksjonen sin.

Gammel 25-05-11, 17:47   #63
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg er enig med Teofelia her. Det er jo litt annerledes å vise seg i bikini med skavanker som privatperson og å stille opp som merkevare og selge undertøy med en kropp som det kreves er tilnærmet perfekt.

Og så er det jo ikke sånnat hun har ringt avisa og sagt " hei, jeg vil bare si at jeg har hengemage, bare kom og se!" Dette er jo skrevet i forbindelse med et comeback som undertøysmodell og jeg regner med hun har blitt stilt noen inngående spørsmål om synet på egen kropp etter fødsel.

Gammel 25-05-11, 18:46   #64
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Je, je, jeg sier bare som Magnus Uggla sa en gang på åttitallet: Jag mår illa.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 20:16   #65
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hun uttalte vel nylig at det ikke finnes hønsehjerner i Norge (Jaquessen-saken). Der tok hun feil.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:20   #66
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i grunnen bare glad for at vi har ulikt fokus, og at jeg ikke behøver å stå til ansvar for andre enn meg selv i forhold til hvordan kroppen min ser ut. Nå sier jeg ikke så mye om den heller, men det er godt å kunne velge selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.