|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herDet fenomenet der har jo jeg sett IRL også, og jeg tror rett og slett det er fordi man lurer. Fordi man ikke har selvtillitt nok til å bestemme seg for at det er bra nok. Jantelov, kanskje (nå liker jeg Janteloven bittelitt også, av og til, jeg synes nemlig det er mer slitsomt med dem som synes alt de gjør er bra og ikke eier ydmykhet i det hele tatt, men det er på siden), at andres syn teller mer enn det burde. Jeg tror at syn på egen kropp for veldig mange er nokså irrasjonelt, og det skyldes både reaksjoner fra andre, medieoppslag og fokuset på kropp generelt. Det er kanskje irriterende, når man ikke synes folk har grunn til å oppføre seg sånn, men det er jo mest trist.
|
|
|
|
#62 |
|
rakkarpus
|
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herIkke at jeg bryr meg så mye om hva hun Sørland mener, men jeg lurer litt på hva hun kaller oss vanlige dødelige med kanskje 10-20 kg for mye rundt magen og str 44; bælfeite?
|
|
|
#63 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herJeg er enig med Teofelia her. Det er jo litt annerledes å vise seg i bikini med skavanker som privatperson og å stille opp som merkevare og selge undertøy med en kropp som det kreves er tilnærmet perfekt.
|
|
|
#64 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herJe, je, jeg sier bare som Magnus Uggla sa en gang på åttitallet: Jag mår illa. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herHun uttalte vel nylig at det ikke finnes hønsehjerner i Norge (Jaquessen-saken). Der tok hun feil.
|
|
|
#66 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herJeg er i grunnen bare glad for at vi har ulikt fokus, og at jeg ikke behøver å stå til ansvar for andre enn meg selv i forhold til hvordan kroppen min ser ut. Nå sier jeg ikke så mye om den heller, men det er godt å kunne velge selv.
|
![]() |
|
|