Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan vil du oppfattes av andre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-11, 18:17   #1
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil du oppfattes av andre?

Hvis jeg ser på prikkene jeg får, så er jeg rett som det er morsom og av og til klok. Tja, og så er jeg vel litt rar og litt vrang. Jeg prøver å ikke tenke så mye på hva andre tenker om meg egentlig.

Gammel 27-05-11, 18:35   #2
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke opptatt av å fremstå på noen spesiell måte på forum. Jeg er den jeg er med mine meninger og egenskaper. Take it or leave it.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 12:25   #3
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg lyver aldri på forum for å fremstå bedre, men jeg har nok latt være å blande meg inn i diskusjoner hvor jeg tenker at meningene mine ikke er helt politisk korrekte. Min erfaring er at det er lettere å bli misforstått på et forum, så dermed holder jeg nok mer tilbake enn hva jeg gjør i RL. Å bli misforstått synes jeg er helt grusomt, ja, det er vel det verste. Å bli tillagt meninger og verdier man overhodet ikke har.

Gammel 28-05-11, 12:32   #4
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eksempler på hva jeg ikke nødvendigvis roper så høyt om er at jeg er en elendig kokk som aldri lager mat fra bunnen av og jeg drikker litervis med Pepsi Max hver uke. Ting jeg er skikkelig flau over egentlig. Spesielt det med Pepsi Maxien.

Og så har jeg kjøpt noen Se og Hør oppigjennom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.