Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jumpsuit da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Kunne du tenke deg å ha jumpsuit?
Ja, definitivt 16 11,85%
Tja, litt usikker 34 25,19%
Nei, definitivt ikke 85 62,96%
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-11, 20:03   #61
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jumpsuit da?

Tja. Om jeg finner en jeg liker, så. Dog ikke som kontorplagg vil jeg tro, men hjemmekontor/spise lunch ute/noe sånt-plagg, kanskje?

:slank og ganske høy:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 20:49   #62
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det er ikke noe for meg og min kropp.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 21:22   #63
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ønsker meg ikke jumpsuit. Hadde et par på åttitallet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 21:34   #64
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei nei nei.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 21:37   #65
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Er ikke så ofte på shopping og har ikke sett de IR men den Kokosbolle la ut og den Ola-saken som er vist her så kjempefine ut.
Jeg har fått tips om sånne fra B-Young og skal ta meg en tur for å se på de.
HAr en helt normal 38-kropp.

Gammel 28-05-11, 22:09   #66
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en. Kul, men upraktisk når man må på do og har en cardigan over....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 22:12   #67
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg kjøpte nylig den på bildet under, og den er veldig fin på.
Jeg er dog litt småskeptisk til jumpsuits generelt, og noe annet enn casualvarianten i denim som denne er uaktuelt. Er ikke typen til å bruke slike med voldsomme blomstertrykk, selskapsvarianter i blanke stoffer, etc.

Er denne jeg har i caprivariant.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 22:31   #68
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har en. Kul, men upraktisk når man må på do og har en cardigan over....

Særlig når stroppene faller av hele tiden.

Gammel 28-05-11, 22:37   #69
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

De ser jo veldig behagelige ut, men tror ikke jeg hadde følt meg vell i en sånn ute blandt folk.

Gammel 28-05-11, 22:54   #70
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg har selv to stk i caprivariant, de er ikke for posete heller. Utrolig deilig og ha på, upraktisk med tanke på toalettbesøk. Har faktisk fått skryt for de.

Gammel 28-05-11, 22:58   #71
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg syns de er så stilige, men tror ikke kroppen min passer helt til en sånn en dessverre. Kommer til å se ut som Labbetuss.

Jeg signerer denne .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 23:09   #72
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken kropp må man ha for å kle noe sånt, da? Jeg har en kollega som har en og hun er ikke av de slankeste, men jeg synes den er veldig flatterende på henne. Hun pleier å ha cardigan eller bolero over. Selc har jeg aldri vurdert jumpsuit, men nå fikk jeg lyst til å prøve.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 14:32   #73
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har jugd ..., så plutselig at jeg faktisk har en i skapet ...
:nulloversikt:

Gammel 29-05-11, 16:15   #74
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes slike er veldig stilige og feminine ikke minst. Jeg tenker jo at løs jumpsuit ikke er superflatterende på noen fasong egentlig, så sånn sett kan det vel passe til alle?

Selv vet jeg ikke helt om jeg ville følt med heeeelt komfortabel over å få fasong som en Gomp, men jeg er jo av dem som føler meg mye mer vel i bikini enn hel badedrakt også, så jeg er kanskje ikke målgruppen. Den i Ola var stilig dah!

Gammel 29-05-11, 16:19   #75
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hvis jeg finner en jeg kler. De ser deilige ut!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 16:24   #76
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg har akkurat kjøpt denne til Ullungen. Den er så utrolig fin, at hadde den vært å få i voksenstørrelse tror jeg nesten jeg måtte hatt en selv. (Like greit at det ikke finnes, kanskje, for jeg har strengt tatt ikke høyden til å kle et slikt plagg...)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 16:27   #77
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Ja! Om jeg hadde hatt kroppen til det.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 16:28   #78
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg undrer fremdeles på hvilken kropp man må ha for å bære et plagg som faktisk skjuler både mage og rumpe.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 16:37   #79
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg undrer fremdeles på hvilken kropp man må ha for å bære et plagg som faktisk skjuler både mage og rumpe.

Min teori er at man må være ganske høy. I hvert fall ikke lav.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.