Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kontantstøtte - hvordan brukes den og hva synes dere om den?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-11, 10:57   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontantstøtte - hvordan brukes den og hva synes dere om den?

Jeg er i mot kontantstøtten og så helst at den ble avviklet. Jeg stemmer også på et parti som har dette på sin agenda.

Vi hadde rett på kontantstøtte da eldste var året og ikke fikk barnehageplass. Vi søkte om, og fikk, kontantstøtte for det året hun var hos dagmamma.

Og nei, jeg synes ikke det er dobbeltmoralsk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 11:19   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kontantstøtte - hvordan brukes den og hva synes dere om den?

Vi fikk kontantstøtten tl turbo fra mai til september,han startet i bhg sep. Og jeg på skole da, så var hjemme med han.
Ikke hadde jeg noe jobb å gå til og hadde jeg hatt det hadde vi ikke hatt noen til å passe han da det var lik null dagmammaer rundt her.

Samme med snoopy hun fikk fra april til sep. da fortsatte jeg på skolen og hun begynnte i bhg 10 sep. Så var jo hjemme med henne da.

Men å få kontantstøtte for å få "gratis" dagmamma synnes jeg ikke noe om.

Men om man faktisk er hjemme med ungene så er kontantstøtta grei å ha

barnetrygden har gjort til at vi har overlevd da jeg var student ,med at jeg var borte 1 uke hver 6 uke og mann hadde skiftet jobb med lite overtids arbeid,enda en stund går den med i dragsuget da jeg jobber bare 50-60 %

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.