Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Minibanker på Kypros, ved Blue Village Callisto

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-11, 17:25   #1
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Minibanker på Kypros, ved Blue Village Callisto

Jippi nå nærmer det seg!
Jeg lurer derfor på om noen har greie på om det finnes noen minibank nær Callisto-hotellet
eller om man må inn til Ayia Napa, har ikke lyst til å ta ut så mye euro på Gardermoen, men må man inn til byen er det greit å beregne litt mer.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 18:24   #2
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Minibanker på Kypros, ved Blue Village Callisto

Gled deg til en fin tur! Vi bodde på all-inclusive, så det var ikke det store behovet. Jeg mener å huske at vi hentet penger på minibank på hovedgata like ved hotellet.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 18:40   #3
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Vi tar alltid ut kontanter i minibanken på flyplassen når vi lander. (Larnaca.)

Ellers er det en minibank i nærheten av hotellet. Du går opp til hovedveien, så ligger det minibank rett over vegen.

Når reiser dere? Vi reiser 13 juni.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 18:41   #4
Guttemammis

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Gled deg til en fin tur! Vi bodde på all-inclusive, så det var ikke det store behovet. Jeg mener å huske at vi hentet penger på minibank på hovedgata like ved hotellet.

Ahh, takk for svar!
Skal ha all inclusive vi også
Trenger kanskje ikke så mye cash da, har aldri hatt all incl. før

Gammel 30-05-11, 18:42   #5
Guttemammis

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Vi tar alltid ut kontanter i minibanken på flyplassen når vi lander. (Larnaca.)

Ellers er det en minibank i nærheten av hotellet. Du går opp til hovedveien, så ligger det minibank rett over vegen.

Når reiser dere? Vi reiser 13 juni.

Thank you
...vi også...13.juni!

Gammel 30-05-11, 18:48   #6
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Thank you
...vi også...13.juni!

Fra Stavanger dere også?
Har du/dere vært på Kypros før?
Ser du skal ha all inclusive. Skulle dere bli lei maten på hotellet er det noen virkelig bra restauranter inne i byen.
Kos dere masse, det skal vi.

Gammel 30-05-11, 19:19   #7
Guttemammis

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Fra Stavanger dere også?
Har du/dere vært på Kypros før?
Ser du skal ha all inclusive. Skulle dere bli lei maten på hotellet er det noen virkelig bra restauranter inne i byen.
Kos dere masse, det skal vi.

Nei, vi reiser fra Oslo.
Har vært på Kypros for maaaaaange år siden og da på Sunwing resort.
Vi blir bare en uke så jeg satser på at vi ikke blir lei maten
Hvor skal dere bo?

Gammel 30-05-11, 20:36   #8
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Nei, vi reiser fra Oslo.
Har vært på Kypros for maaaaaange år siden og da på Sunwing resort.
Vi blir bare en uke så jeg satser på at vi ikke blir lei maten
Hvor skal dere bo?

Vi har bodd på Callisto 5 ganger og trivdes godt der.
Nå skal vi bo på Nausicca Beach i Fig Tree Bay.

Gammel 31-05-11, 10:07   #9
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå vet jeg ikke hvordan maten er i lavsesongen, men maten i høysesongen var veldig god. Jeg dro med lave forventninger, siden jeg er litt kresen, men var kjempefornøyd.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 21:17   #10
Guttemammis

Standard

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Nå vet jeg ikke hvordan maten er i lavsesongen, men maten i høysesongen var veldig god. Jeg dro med lave forventninger, siden jeg er litt kresen, men var kjempefornøyd.

Jeg er IKKE kresen, så jeg kommer nok til å stooorkose meg!
Nitrener nå så jeg har litt å gå på.
Er det morgengymnastikk der? Mener å ha lest det...
Kanskje jeg må henge meg på der

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.