|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Jeg opplever forfall. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Kunne det kanskje være en ide å finne et enkelt og greit hverdagsskjørt som en begynnelse? Slik at du bar bytter ut jeans med et enkelt blyantskjørt eller lignende?
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne Sist redigert av slaraffen : 31-05-11 kl 19:14. Årsak: La til link |
|
|
|
|
|
#5 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Hva vil du fornye da? Nye farger? Noe annet enn jeans? Nye sko? Alt sammen? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Hah. Jeg trenger (tjah, vil ha?) en blomstrete hverdagskjole jeg kan bruke i sommer. Og sko. Nettopp. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Du trenger flere par med converse i ulike farger. Da tenker jeg vi har den. Stilen altså.
|
|
|
#8 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Eplekurvkjole. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Denne fra Boden, sjøshe med skjerf og annet, grei som grunnplagg.
|
|
|
#10 |
|
Fornøyd
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Jeg synes du kan ta deg en tur på Desigual sin hjemmeside.
|
|
|
#11 |
|
Vaklende
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Jeg er ganske sikker på at du ser smashing ut allerede, og at oppgraderingsbehovet er synlig bare for deg selv. Men hva med en av de kjolene kokosbolle så på, de med korte ermer? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Eplekurvkjolen var lekker i svart! :wow: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Borte
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Jeg kjenner ei som jeg tror har ganske lik stil som deg, og hun skifter av og til over i litt mer formelle klær. Hun bytter aldri ut hele stilen sin, men kan ha en søt silkebluse over jeans med naglebelte og svarte, klassiske pumps, et kult olaskjørt til converse og band-Tee, og tøffe kjoler i 50-tallsstil - feks. svarte med røde detaljer og vippeskjørt, eller enkle skjortekjoler med scullskjerf i halsen, skinnyjeans med pene ankelboots og svart, lang topp.
|
|
|
#15 |
|
Ute på tur
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Hvor er den blusen fra, Balanse?
|
|
|
#19 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Lange maxikjoler fra HM, JC o.l? Mørke skinny jeans og ballerinas? Korte tulipan-skjørt? Mørke skinny jeans med høyt liv og baggy top inni? Jeg er dårlig på å finne masse bilder, men en butikktur hadde kanskje gjort seg? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Borte
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!
|
![]() |
|
|