|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Om atl annet passer, blir det for trangt over bysten. Skjorter spriker så man har fritt innsyn til BH'n, tunikaer som har knyting under bysten blir for kort så jeg får knytingen midt på puppene.
|
|
|
#22 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Jeg er lang (1.81) og stor og har lange ben. Jeg finner ingen bukser som er lang nok. Jeg har store pupper, så stort sett blir alle skjorter/kneppetopper/bluser veldig feil.
|
|
|
#23 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Jeg har mye den samme figuren som Nessie, men er litt høyere, tjukkere og har større pupper, og problemstillingene er jo kjente. Men det er jo også en veldig takknemlig figur å kle på, da, f.eks. er det veldig mange kjoler som blir fine, og det eneste som virkelig irriterer meg ordentlig, er at det er så få bukser som passer over lårene og i livet samtidig. Så jeg går i skjørt. Play to your strengths!
|
|
|
#24 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Litt for mange akkurat nå. Synes det er vanskelig å finne noe som sitter fint. Jeg er et stuttjukt og frodig timeglass, som egentlig ser for meg at kan kle litt feminine snitt og fasonger, bare plaggene går inn og ut på de rette stedene. -Så egentlig er det klærne som har problemområder, ikke meg. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Det største problemet er ukompetente butikkansatte som ikke ser hva jeg kler. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?For brede hofter i forhold til lårene. Evt. for tynne lår i forhold til hoftene, alt ettersom hvordan man velger å se på det. Får av og til trøbbel med tighte jeans, men har funnet noen modeller som er fine på.
|
|
|
#30 |
|
Einsam
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Store pupper, og altfor mye ekstra hud på magen, dvs undernavlen, som gjør at buksene alltid blir for trange i midjen når de passer i beina, og så blir for vide i beina når de omsider passer i midjen.. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Jeg må for engangs skyld si at jeg synes det er lett å finne klær. Ikke at alt i mine størrelser passer perfekt, men det meste av det jeg prøver, passer. Begrenses i langt større grad av tid jeg har til handle-rådighet, og selvfølgelig penger
|
|
|
#32 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?
Ja, jeg går mye i kjoler i grunn, og skjørt.
|
|
|
#33 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Pluss på et par centimeter på høyden, litt for stor mage og fotballegger, så har du meg |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Og dere som har problemer med hjernen...
|
|
|
#35 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Jeg glemte leggene. Jeg vil egentlig gjerne gå i skjørt/kjoler, men jeg har skikkelige komplekser for traktorleggene, noe som betyr at bukser med bootcut er alt jeg blir fornøyd med. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
intro
|
Ja, jeg går jo også omtrent bare i kjoler og skjørt, og det er figuren min veldig takknemlig for.
|
|
|
|
#38 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Det skal jeg også lære meg. Når jeg blir stor. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Først og fremst magen. :eple: Ingen bukser holder seg oppe fordi jeg ikke har midje, og dermed ikke hofter å henge dem på.
|
|
![]() |
|
|