|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
By the Sea
|
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenKan ikke tenke meg noen jeg har mer lyst til å kjøpe en gave til enn de som passer på barna mine store deler av året. Jeg er så takknemlig for alt de gjør for og er for guttene mine.
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenGave til bhg i anledning skolestart er klar, men tror jeg vil gi noe til de voksne også, usikker på hva. Frøkna skal i alle fall få lage noen flotte kort til dem.
![]() |
#43 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenMinstemann skal over på stor avdeling til høsten, og som avskjedsgave kommer vi til å gi sjokolade til de ansatte på avdelingen, en blomst til den fantastiske ped.lederen og et gavekart på den lokale lekebutikken/bokhandleren slik at de kan kjøpe noe avdelingen trenger. Gjorde det samme da lillesøs byttet avdeling i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Originala
|
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagen
Dersom det er en assistent som har fulgt opp ditt barn spesielt, så synes jeg det er helt greit. Dersom barnet ditt derimot ikke har hatt spesiell oppfølging, men du velger å gi denne ene assistenten en ekstra oppmerksomhet fordi du liker hun/ham bedre enn de andre ansatte på avdelingen, så ville jeg vært litt betenkt. Da tenker jeg i det minste at det bør gjøres veldig diskret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagen
Samme tenker jeg, kan ikke sammenligne en omsorgsperson for det mest dyrbare jeg har med et postbud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenDa den siste gutten i rekken av tre sluttet i barnehagen, hadde jeg lyst til å kjøpe noe til personalet. I tillegg hadde jeg vært med i styret, og synes jeg hadde fått et godt og varmt forhold til samtlige. (Samt at det hadde skjedd en tragedie i barnehagen som de ansatte taklet på en forbilledlig måte.) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|