|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Dine beste "park-niste" tips?I Danmark. |
![]() |
![]() |
#22 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Dine beste "park-niste" tips?Vi har alltid med kjølebag med ferske baguetter, godt pålegg, tomater, agurk, paprika, oppskåret melon av ulik art, gjerne fersken, nektariner,plommer o.l. kald drikke tilgjengelig hele tiden. Pakker med kjeks. Vi låner oss en tralle og triller rundt med ett lite berg av ting. Skiftetøy er lurt om det er vannleker i parken. Dersom det er griller i parken lager jeg en stor bolle med grønnsaker som jeg pakker i alu.folie klar til å hives på grillen sammen med kjøttspid e.l. kan ikke fordra parkmat.... Dyrt og dårlig.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine beste "park-niste" tips?I Dyreparken i fjor hadde vi med oss 2 (!) oppskjærte brød, en boks nugatti, en smøreost, syltetøy, nudler, noen kniver, en pakke servietter, glass, kopper, vann (varmt og kaldt) og pulverkaffi. Brukte ikke en krone på mat eller drikke i parken. Ja unntatt til is selvfølgelig.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine beste "park-niste" tips?Har årskort i dyreparken og familie i samme by, så vi er kun i parken noen timer hver gang men ofte. Derfor spiser vi som regel hjemme, har evt med oss påsmurte brødskiver hjemmefra og kjøper en is der. I år har jeg kjøpt kaffekrus der, så jeg slipper å ta med termos med kaffe også.
![]() |
#26 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine beste "park-niste" tips?Mange lure forslag her. Vi har brukt å ha bokser med ymse forskjellig i. Cherrytomater. Stekt kyllingfilet i småbiter. Kalkunfalukorv i småbiter. Gulrøtter, kålrabi og nepe i staver. Godt, ferskt brød. Makaroni/pastaskruer. Ostebiter/Babybel.
![]() |
|
|