|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvist
Imponerende at mellomsøs fikk med seg detaljene. Her hadde nok ikke mellombror fått med seg annet enn lasagne. (Ihvertfall ikke om det er fullkornsplater, kjøttdeig eller om det er karbonadedeig)
|
|
|
|
#222 |
|
© All rights reserved
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
© All rights reserved
|
Moren til mellomsøsters venninne er min bestevenninne, så det var jeg som fikk med meg detaljene, i og med at min venninne bruker min oppskrift og i og med at jeg og min venninne møttes på butikken. |
|
|
|
|
|
#224 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Pannekaketråden med tvistPannekaker i dag, pasta med kjøttsaus på mandag. Det falt i smak hos begge de små vennene. I tillegg var eldste med ei venninne hjem på tirsdag, så det ble to pannekakemiddager på henne denne uka.
|
|
|
#225 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, nå er han med den samme ganske ofte og der er det alltid sånn mat desverre... men han får alltid sånn hos andre også, er det ikke kjeks, så er det is, er det ikke is så er det kake... :S |
|
|
|
|
|
#227 |
|
Søt og rar
|
Sv: Pannekaketråden med tvistHvit var hjemme hos ei klassevenninne i går og fikk servert
|
|
|
#228 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Pannekaketråden med tvistStoresøster hadde to venninner på middag i går. De fikk svinefilet stekt i skiver med teriyakisaus. To ulike grønnsakswoker: en med chili, rødløk, paprika og gulerot og en med purre, sopp og spinat (ingen av jentene spiste spinat) og ris til. Alle spiste og alle likte maten. |
|
|
|
|
|
#229 |
|
Søt og rar
|
Tydeligvis hos deg Hvit burde ha vært
|
|
|
#230 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Pannekaketråden med tvistJa, det er jo rart at sønnen din får servert så mye usunt, Nip.
|
|
|
|
#231 |
|
Det synes jeg også. |
|
|
|
|
|
#232 |
|
Sv: Pannekaketråden med tvistJeg fikk forresten rødprikk fordi jeg var utakknemlig fordi jeg synes det er trist at sønnen min blir servert dårlig mat... |
|
|
|
|
|
#233 |
|
Bedreviter
|
Sv: Pannekaketråden med tvistVi serverer ofte is til dessert når vi har middagsgjester. Jeg må innrømme at jeg er av den oppfatning at hvis folk har et godt kosthold hjemme, så spiller det ingen rolle om de får en is av oss. Har de et dårlig kosthold hjemme, så gjør det neppe den helt store forskjellen fra eller til heller. Jeg synes fortsatt det er snodig å henge seg så voldsomt opp i hva ungen får spise andre steder, ikke minst når man har et godt kosthold i bunnen hjemme. |
|
|
|
|
|
#235 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Pannekaketråden med tvistJeg er også ganske raus med isen på varme dager når vi har middagsgjester, en pin-up gjør jo ikke så stor skade i et ellers normalt, sunt kosthold? |
|
|
|
|
|
#236 |
|
Rockesøster
|
Vet du, jeg kjenner nesten at jeg blir irritert på den der sytingen om den dårlige maten ungen din får borte, både i denne og i den forrige pannekaketråden. Det er ditt ansvar hva ditt barn spiser, og syns du det er så forbanna ille det han får servert så får du sørge for at det er du som lager maten til måltidene hans. |
|
|
|
|
|
#237 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Pannekaketråden med tvistJeg får nesten lyst til å lage 80-tallsretten fylte pannekaker av å lese denne tråden.
|
|
|
#238 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Håper HUN var fornøyd da! |
|
|
|
|
|
#239 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Søt og rar
|
Sv: Pannekaketråden med tvistMen hvem er det som har pasta med ketsjup til middag da? :skingrestemme:
|
![]() |
|
|