Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mange rødprikker har du fått? (ca.)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvor mange rødprikker (ca.) har du fått på FP?
Jeg har selvsagt aldri blitt rødprikket 87 36,55%
Har ingen røde, men prøver å få noen 6 2,52%
Har bare fått èn 34 14,29%
1-5 68 28,57%
5-10 28 11,76%
10-20 8 3,36%
20-30 2 0,84%
30-40 3 1,26%
40-60 1 0,42%
60-80 1 0,42%
80-100 1 0,42%
100-150 2 0,84%
150-200 1 0,42%
200-250 1 0,42%
250-300 1 0,42%
300-400 1 0,42%
Mer enn 400 1 0,42%
Jeg har fått så mange at jeg har mistet oversikten 5 2,10%
Kakkmaddafakka 14 5,88%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 238. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-11, 17:24   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange rødprikker har du fått? (ca.)

Kakkmaddafakka var det beste ordet jeg har lest her inne til nå. Vakkert!

Gammel 02-06-11, 17:25   #22
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hva? Jeg ville trodd det var mer? Ikke frekt ment - bare siden du har vært her så lenge og er ganske frittalende og sånn.

Det er nok fordi jeg formulerer meg så usedvanlig diplomatisk og stort sett har rett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 17:26   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kakkmaddafakka er et band, Kirsebær. Jeg, eh, sliter litt med å ta de alvorlig.

Gammel 02-06-11, 17:26   #24
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har heller ikke noe anstrengt forhold til prikker, selv om jeg innser at denne tråden kan få det til å se slik ut. Dere som ikke aner: Dere må da vite om det er mer enn 20 eller mer enn 50, vel?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 17:26   #25
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fire eller fem, tror jeg.

Gammel 02-06-11, 17:28   #26
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Om jeg skal tippe så tipper jeg mellom 5-10, men helt sikker er jeg ikke. Alle var sikkert vel fortjent

Gammel 02-06-11, 17:29   #27
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen få. Under fem, tror jeg. Alle var sikkert velfortjent, i alle fall fra giverens ståsted.

Jeg tror ellers at det er relativt lite rødprikking på FP, men det er lenge siden jeg har sett noe statistikk på det, så det er mulig de tallene jeg har i bakhodet er håpløst utdatert.

Gammel 02-06-11, 17:29   #28
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er nok fordi jeg formulerer meg så usedvanlig diplomatisk og stort sett har rett.

Du har med andre ord fått ca. halvparten av dine røde fra meg?

Gammel 02-06-11, 17:29   #29
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som ikke aner: Dere må da vite om det er mer enn 20 eller mer enn 50, vel?

Næsj, hakke peiling. Kanskje mindre enn 20, kanskje mer enn 50.
Jeg har vært her siden oppstarten, har diskutert det meste, vært uenig med mange og etter hvert som årene har gått, så ser jeg sjeldnere og sjeldere på konrollpanelet mitt. (Jeg fikk for eksempel ikke med meg at prikkene var julefarget før etter mange dager.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 17:30   #30
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ellers jeg har rødprikket enda sjeldnere enn jeg har blitt rødprikket. Nå ble jeg nysgjerrig på å finne det ut.

Gammel 02-06-11, 17:33   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Du har med andre ord fått ca. halvparten av dine røde fra meg?

Vet du, det var det jeg ikke klarte å huske, om jeg har fått en eller to av deg.

Gammel 02-06-11, 17:33   #32
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror ellers jeg har rødprikket enda sjeldnere enn jeg har blitt rødprikket. Nå ble jeg nysgjerrig på å finne det ut.

Går det an å finne det ut? :nysgjerrig:

Gammel 02-06-11, 17:37   #33
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Går det an å finne det ut? :nysgjerrig:

Ikke for alminnelige dødelige. Jeg kan gå gjennom alle prikkene jeg har gitt og fått og telle dem, men det tviler jeg på at jeg gidder. (Og jeg er helt sikker på at jeg ikke gidder gjøre det for noen andre. )

Gammel 02-06-11, 17:37   #34
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror vi trenger litt statistikk her, Skilpadda.

Rine: et sted mellom 20 og 50 høres omtrent riktig ut. Kanskje. Jeg er temmelig sikker på at jeg har gitt flere enn jeg har fått, jeg da, men så er jeg jo adskillig mer diplomatisk og velformulert enn Padda også, så det er jo ikke så merkelig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 17:39   #35
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller var det hissig som var stikkordet her, tro?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 17:39   #36
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vet du, det var det jeg ikke klarte å huske, om jeg har fått en eller to av deg.

Føler på meg at det må være mer enn en?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ikke for alminnelige dødelige. Jeg kan gå gjennom alle prikkene jeg har gitt og fått og telle dem, men det tviler jeg på at jeg gidder. (Og jeg er helt sikker på at jeg ikke gidder gjøre det for noen andre. )

Jeg har nok også fått flere enn jeg har gitt, tror jeg.

Gammel 02-06-11, 17:43   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Føler på meg at det må være mer enn en?

At det må??? :skingrestemme:

Nah, jeg tror at du har gitt meg to, og at jeg har gitt deg en. Og hvis det får deg til å føle deg beæret, jeg har nok ikke gitt stort fler enn fem røde prikker heller.

Gammel 02-06-11, 17:43   #38
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har fått en - det var en hevnprikk for en av de få røde jeg selv har gitt.

Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 17:43   #39
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mistet oversikten, men jeg tipper det er et sted mellom 20 og 50. Og jeg har helt sikkert gitt mange flere enn jeg har fått.

Gammel 02-06-11, 18:42   #40
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Ingen og har gitt en

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.