|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Administrator
|
![]() Sv: Medlemssalong II
Må bare sitere meg selv igjen og føye til at å ikke rødprikke medfører også et ansvar her på FP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han gjør det nok bare for å få tilgang til hele forumet.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
flisespikker
|
Nei, "man" var i dette tilfellet ment som "de som ønsker seg et slikt forum".
Det kan du si.
![]() |
#84 |
flisespikker
|
![]() |
#85 |
intro
|
Ja, der ville vi i alle fall snakket om et eksklusivt forum.
![]() |
![]() |
#86 |
Pauset
|
![]() Sv: Medlemssalong IIDelvis enig med Elinblu Sist redigert av Jessica : 09-03-07 kl 13:11. Årsak: Måtte bare presisere..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Medlemssalong IIJeg ser poenget med et M2, og etterhvert dukker det sikkert opp behov for et M3 (sikkert akkurat når jeg har klart å jobbe meg inn, på M2
![]() |
#88 |
flisespikker
|
Jeg skjønner godt tankene dine, og du må for all del bare komme med motforestillingene, det er nyttig å tenke gjennom slikt. Jeg har absolutt lignende prinsipielle motforestillinger selv, men praktisk erfaring, både herfra og fra andre fora, tilsier at det går an å gjennomføre det uten at det får slike negative utslag. For eksempel går det an å passe på at de lukkede områdene ikke blir preget av sladring om andre brukere, og at de heller ikke blir brukt til skravling og andre "ikke-private" ting som like gjerne kunne tas i det åpne forumet.
![]() |
#89 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Medlemssalong IIBle nesten litt lei meg jeg nå. Ser at det blir lenge til jeg blir invitert inn i den salongen!
![]() |
#90 |
flisespikker
|
Det tror jeg ikke jeg heller vil komme til å bli. Men jeg ser og forstår at andre har et ønske om et slikt underforum.
![]() |
#91 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Medlemssalong IIJeg tenker ikke som deg Elinblu at man deler inn i rang, men man deler inn i grader av privathet. Selv om jeg godt forstår at det kan oppleves som et rangsystem, så lenge det er ryktet som styrer. Jeg tror at FP generelt kommer til å se ganske lik ut for nye brukere som garvede brukere på tross av medlemssalonger. Det er ikke SÅ mange som til stadighet har behov får å dele intime betroelser. Jeg synes iallefall det er diskusjoner og engasjement som preger FP, ikke medlemssalongen. (Sjekket uleste meldinger nå, det er svært få tråder fra medlemssalongen som dukker opp.)
![]() |
#92 |
flisespikker
|
Nettopp. Godt oppsummert.
![]() |
#93 |
Pauset
|
Jeg forstår det. Samtidig så tenker jeg at skal man være privat så bør man kjenne de som er inne IRL, rett og slett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
weird
Og fartstid. :maser:
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Medlemssalong IIJeg er enig, selv om jeg er LANGT fra kravene!
![]() |
#96 |
flisespikker
|
Ja, jeg er heller ikke virkelig "privat" overfor folk jeg ikke kjenner veldig godt, samtidig som jeg er totalt ikke-anonym på nettet, og ikke har noe problem med å bli gjenkjent. Andre har andre grenser - noen skriver om samlivsproblemer og seksuelle preferanser i en blogg under fullt navn, andre tør ikke si hvilken by de bor i en gang når de poster under nick på et webforum som dette.
![]() |
#98 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Medlemssalong IIJeg har noe ganske privat som jeg kunne tenkt meg å få synspunkter av andre på. Men nå er medlemssalongen så uoversiktlig og jeg kjenner absolutt ikke alle som har tilgang der. Derfor lar jeg være å poste det innlegget, for jeg stoler ikke helt på at jeg vil være anonym der inne.
![]() |
#100 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er enig med deg i at fartstid har en god del å si. Det er på en måte betryggende å vite at et medlem har vært her en stund, og kjenner tonen og stilen på forumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|