|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fungerer det å lage pizzasnurrer av NÅ ferdig pizzadeig?Jeg trenger noe kjapt, enkelt og lettvint å servere til lunsjbesøk i morgen. Jeg rekker ikke lage pizzadeig som må heves osv, så jeg tenkte å bruke ferdig pizzadeig. Fungerer det greit til pizzasnurrer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Fungerer det å lage pizzasnurrer av NÅ ferdig pizzadeig?For en genial idé! Hvis de blir klissete kan man vel bare bruke litt mel?
![]() |
#4 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Fungerer det å lage pizzasnurrer av NÅ ferdig pizzadeig?Hvis du har mye fyll på er det ganske vanskelig siden deigen er så tynn og klissete. Ikke hever den noe særlig heller, så det flyter litt ut. Men de smaker godt!
![]() |
#5 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fungerer det å lage pizzasnurrer av NÅ ferdig pizzadeig?Jeg har brukt den deigen mange ganger med stort hell. Synes det fungerer ypperlig.
![]() |
#6 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Fungerer det å lage pizzasnurrer av NÅ ferdig pizzadeig?Jeg gjør det ofte, og det fungerer helt fint. De blir ikke like gode som den hjemmelagde deigen jeg bruker, men godt nok. Rull stramt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Re: Fungerer det å lage pizzasnurrer av NÅ ferdig pizzadeig?Det som også funker er å lage remser og rulle rundt grillpølser og steke i pose i ovnen en halvtimes tid. Voila bursdagsmat.
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012 Sist redigert av Katta : 03-06-11 kl 19:28. Årsak: Iphone |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Fungerer det å lage pizzasnurrer av NÅ ferdig pizzadeig?Peppes sin pizzadeig er også ofte på tilbud på Meny til kr 5 for den er nær datoen sin!
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Fungerer det å lage pizzasnurrer av NÅ ferdig pizzadeig?
Det har jeg gjort mange ganger ja, det er så genialt! Jeg har også laget pizzasnurrer av deigen men de så ut som Lilleleo sine snurrer.
![]() |
#10 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Fungerer det å lage pizzasnurrer av NÅ ferdig pizzadeig?Jeg har laget snurrer av den deigen mange ganger. Fungerer veldig bra! Synes den grove er best, og Peppes sin er også veldig god.
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Fungerer det å lage pizzasnurrer av NÅ ferdig pizzadeig?Den grove deigen med spelt er fantastisk god!
![]() |
|
|