Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mange rødprikker har du fått? (ca.)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvor mange rødprikker (ca.) har du fått på FP?
Jeg har selvsagt aldri blitt rødprikket 87 36,55%
Har ingen røde, men prøver å få noen 6 2,52%
Har bare fått èn 34 14,29%
1-5 68 28,57%
5-10 28 11,76%
10-20 8 3,36%
20-30 2 0,84%
30-40 3 1,26%
40-60 1 0,42%
60-80 1 0,42%
80-100 1 0,42%
100-150 2 0,84%
150-200 1 0,42%
200-250 1 0,42%
250-300 1 0,42%
300-400 1 0,42%
Mer enn 400 1 0,42%
Jeg har fått så mange at jeg har mistet oversikten 5 2,10%
Kakkmaddafakka 14 5,88%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 238. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-11, 11:15   #121
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange rødprikker har du fått? (ca.)

Jeg tror kanskje jeg har fått én, men er ikke sikker. Men jeg fikk en for ikke lenge siden som jeg er overbevist om var ment å være rød.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 11:19   #122
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har definitivt gitt flere enn jeg har fått, i hvert fall. Terskelen for å rødprikke har gått drastisk nedover med forumårene.

For meg er det motsatt. Jeg prikker mindre og mindre. Rødprikker har jeg alltid vært "motstander av", altså ikke prikkene i seg selv, men jeg opplever at rødprikking forsøpler diskusjonen fordi en del av den havner på bakrommet. Grønnprikker synes jeg er mer OK, men jeg har faktisk opplevd det der også.

Men nå prikker jeg jo ingenting lengre. Vet ikke helt hva som har skjedd?

Gammel 03-06-11, 11:21   #123
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har fått ein - med fylgjeteksten "Nek!" - aldri delt ut.

Gammel 03-06-11, 11:29   #124
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke så mange. Under fem tror jeg.

Gammel 03-06-11, 11:32   #125
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

En tror jeg.For meg er det motsatt. Jeg prikker mindre og mindre. Rødprikker har jeg alltid vært "motstander av", altså ikke prikkene i seg selv, men jeg opplever at rødprikking forsøpler diskusjonen fordi en del av den havner på bakrommet. Grønnprikker synes jeg er mer OK, men jeg har faktisk opplevd det der også.

Men nå prikker jeg jo ingenting lengre. Vet ikke helt hva som har skjedd?

Jeg prikker også mindre og mindre, men ratio rød/grønn stiger stadig.

Jeg rødprikker oftest når jeg kommer sent inn i diskusjonen, slik at jeg ikke synes det har noen hensikt å gjenta i diskusjonen enda en gang hvor utrolig teit det utsagnet var. Faktisk litt også for å ikke akselerere det store FP-toget altfor mye. Men jeg kan jo ikke unnlate å kommunisere når det åpenbart trengs. :communication to the people:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 11:46   #126
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg driver historieforfalskning!

Jeg har jo historiens eneste tiltenkte rødprikketråd her inne og har sikkert passert godt over 100 rødprikker, og vel så det.

Det var en surrealistisk tråd, forresten: hele kontrollpanelet rødt, og med hauger av kozemozemeldinger som akkompagnement.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 11:59   #127
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Forresten så er Safran blitt mye hyggeligere nå enn i begynnelsen, da synes jeg hun grenset til det grusomme.

Kanskje det er du som har blitt smartere?

Safran tok dyden min.

Gammel 03-06-11, 12:32   #128
Chiffre
Profesjonelt paranoid

Chiffre sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Hva med å finne rødfaktoren, altså antall rødprikker per innlegg? Jeg mener vagt å huske at jeg pådro meg en rødprikk for mitt første(!) FP-innlegg = rødfaktor 1.
Men den har gått nedover siden, altså!

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 12:54   #129
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Kanskje det er du som har blitt smartere?

Skal du ha ett tyttebær eller?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 12:59   #130
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har ikke fått mange - kanskje 2 eller 3. jeg har ikke gjort en innsats for å ikke få - og jeg har ikke blitt fornærmet av de jeg har fått - Jeg kjenner at jeg ikke har sterke følelser til farge på prikker.

Me too.

Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 13:50   #131
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk nettopp min første og eneste.

Gammel 03-06-11, 14:33   #132
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Aner ikke, har ikke sjekket.

Nå har jeg sjekket, en.

Gammel 03-06-11, 14:39   #133
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Aner ikke, har ikke sjekket.

Nå har jeg sjekket, en.

Hvordan kan man sjekke det? Jeg trodde ikke man kunne se de prikkene som ikke er i kontrollpanelet lenger?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 19:58   #134
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Safran tok dyden min.

Min også. For en rundbrenner!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 20:00   #135
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ser ingen nå, men fikk en i pannekaketråden som pågikk. Er det en mulighet for å se prikkene lengre bak. Er noen der, men hvor mange fra starten av har jeg ingen anelse om.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 20:29   #136
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har ikke fått mange rødprikker, men har sikkert glemt noen så jeg safet med å krysse av for 5-10. Den aller første fikk jeg faktisk av DM.

Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 20:31   #137
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

J Den aller første fikk jeg faktisk av DM.

DM?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 20:33   #138
Albertine
Passiv

Standard

Jepp. Tenk det, lille, vevre DM kan fyre skikkelig av når det trengs.

Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 21:51   #139
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Kun 1 her.

Takk, Skremmeren

I aim to please!

Jeg er usikker på hvor mange jeg har fått. Over 100 jaffal.

Gammel 03-06-11, 22:37   #140
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er jeg en del av et eksklusivt mindretall, altså

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.