Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke Nike-sko ser jeg etter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-11, 14:59   #21
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke Nike-sko ser jeg etter?

Nike Air har jeg vært fornøyd med tidligere, før de smalnet inn skoene på midten.

Gammel 05-06-11, 15:26   #22
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Ja, har kjøpt derfra etpar ganger.
Kjapt og greit, i tillegg til billigere enn i Norge.

Men har du måttet betale masse toll og slikt?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Nike Air har jeg vært fornøyd med tidligere, før de smalnet inn skoene på midten.

Hm, kanskje det er svaret ...

Gammel 05-06-11, 18:11   #23
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Kjøpte meg nå på Ellos.no.
Nike Wmn’s Air Zenyth streetsko, men synes de er dyre(1200kr).
Men med 40% avslag blir det ikke så verst!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 19:21   #24
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Kjøpte meg nå på Ellos.no.
Nike Wmn’s Air Zenyth streetsko, men synes de er dyre(1200kr).
Men med 40% avslag blir det ikke så verst!

Men det er kanskje ikke demping i streetskoene, eller?

Gammel 05-06-11, 20:06   #25
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Men har du måttet betale masse toll og slikt?

Det er ikke toll på sko, men man må betale frakt og moms.
Jeg har kjøpt 3 par sko derfra, og de har kostet mellom 800,- og 1100,-
Inkl alle avgifter.

Jeg sliter i tillegg ikke mye på sko, så jeg har dem lenge.
Har vært superfornøyd med alle jeg har kjøpt der!

Gammel 05-06-11, 20:15   #26
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Men det er kanskje ikke demping i streetskoene, eller?

Det ser ut som det er demping, det er akkurat disse(stooort bilde):

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 20:50   #27
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Meneh, bare sånn i tilfelle noen ikke har sagt det, så er Shox NZ den bredeste modellen. De passer mine føtter som er brede og tjukke over vrista.

Hvis du ikke MÅ ha Nike, så kan jeg anbefale Skechers Toners som jeg har tråkket rundt på i en måned. De er supre! Fin passform, måtte gå ned en str fra Nike. Kjempegode å gå på både på asfalt og i skogen med, og de øker treningseffekten på rumpe og lår med 30 %. Banna bein

Veeel, det siste er nok kanskje bare en gimmick, men de funker bra for mine treningsturer hvertfall (og jeg sliter med artrose i knær og skruer og plate i en den ene leggen).

Gammel 05-06-11, 22:13   #28
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Takk for hjelpen, alle sammen!

Billa: Veldig nyttig informasjon der! Takk!

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Det er ikke toll på sko, men man må betale frakt og moms.
Jeg har kjøpt 3 par sko derfra, og de har kostet mellom 800,- og 1100,-
Inkl alle avgifter.

Jeg sliter i tillegg ikke mye på sko, så jeg har dem lenge.
Har vært superfornøyd med alle jeg har kjøpt der!

Nyttig info!

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Det ser ut som det er demping, det er akkurat disse(stooort bilde):

Jepp, det kan se sånn ut, ja.

Gammel 05-06-11, 22:25   #29
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Shox.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.