Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-11, 01:03   #10
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nå var det ikke meg du snakket til, men mitt forrige innlegg kan vel også leses på litt samme måte som de du snakket til sine. Poenget for meg er ikke nødvendigvis at jeg er her mer for Markedsplassen enn resten av forumet, men måten Markedsplassen fungerer på her inne er en av de tingene jeg liker best. Nivået på diskusjonene her inne er til tider ganske høyt, og jeg føler i hvert fall at det kreves mer å få en høy "rykte-score" her inne enn på andre forum. Noe som i og for seg er bra, men det er jo trist når det nå fører til at jeg blir ekskludert fra deler av forumet jeg setter pris på. Da gjør det dessverre at følelsene i forhold til resten av forumet også blir litt "blæ", rett og slett.

Jeg har fått en del "hjelpe-prikker" for det forrige innlegget mitt, og vil for ordens skyld si at jeg ikke skriver noe som helst for å prikketigge. Men jeg leser at prikker man får her ikke gir poeng, så da lurer jeg på hvorfor min "rykte-score" har økt for hver prikk jeg har fått her? De er grå i kontrollpanelet, men de har gitt poeng.

Veldig bra skrevet og akkurat det samme som jeg mener!!!

Jeg har aldri vært flink til å ordlegge meg og klarer ikke å få fram poengene mine mange ganger.... som igjen har ført til at jeg har fått hele "røkla" mot meg fordi jeg ikke har ment det samme som de. Vet jeg er ute på farlig grunn igjen nå, men sånn har jeg følt det og det har igjen gjort til at det da ikke er så gøy å skrive noe som helst om meninger og synsinger!
Pluss at facebook og andre fora har gjort at jeg ikke har all verdens tid og som alenemor og fulltidsarbeidende så er det ikke alltid at tiden strekker til med alt dessverre! Jeg har vært litt til og fra i mange år alt ettersom hvor jeg har vært i livet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.