|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgÅ fy søren, jeg bare visste at FP er et orakel uten sidestykke!
|
|
|
#22 |
|
Vaklende
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgDet går an å sjekke ut denne også på LekeRus, men jeg er litt usikker på om den er noe for en som sliter med balansen. Det er samme prinsippet som i videoen, men vanskeligere å bruke andre teknikker. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kg
Det eneste aberet med den er at den ser litt vanskelig ut i bruk, og så tar den veldig stor plass i breden av kjørefeltet? Fordi den liksom sjangler fra side til side?
|
|
|
|
#24 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgHm, ja... Men nå henger disse gutta stort sett rundt på gangveiene i borettslaget, så de har god plass å boltre seg på. Hm... Får ta ham med på Toys R Us og forsøke en slik liknedne sak der, tror jeg.
|
|
|
#25 |
|
Vaklende
|
Ja. Jeg tenkte mest at den kanskje kunne brukes som vanlig sparkas også, noe som antakelig er mulig med den modellen, men ikke med den på Toy's Rus. Jeg tror det er lurt å teste litt før kjøp, om dere får det til. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vaklende
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgJeg håper dere finner noe som funger for ham. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgVille bare si at min gutt med motorisk dyspraksi, dvs at han strever med koordinasjon og balanse, lærte seg å sykle i påsken. Stikk i strid med fysioterapeutens vurdering. Jeg tror at bruk av sparkesykkel er grunnen til at han knakk koden til slutt. Han følte seg trygg på vanlig sparkesykkel med to hjul for ca ett år siden. Han er så stolt og glad nå, en skikkelig seier for ham å mestre noe som han aldri trodde han skulle få til.
|
|
|
#29 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgHva med balansesykkel uten pedaler. Kunne han brukt en sånn? Da er det jo føttene han disse fart of støtter seg med.
|
|
|
#30 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det samme tenkte jeg. Løpesykkel kalles det kanskje også? Da har han jo sykkel som de andre, bare at pedalene mangler.
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgHar dere prøvd løpesykkel, Inagh? Der har han jo støtte av beina - begge to - når som helst. Lillegutt brukte det før han fant balansen, og han har jo også noen utfordringer der. Sist redigert av m^2 : 07-06-11 kl 11:48. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgLøpesykkel/Treningsykkel/Balansesykkel (mange navn på det samme) tenkte jeg på også, om det kunne være noe?
|
|
|
#33 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgDe sparkesyklene vi har i barnehagen er IKKE kule!
|
|
|
#34 |
|
Vaklende
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgJeg kan innestå for at Balansesykkel også er bra. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgMicro Original Kickboard Scooter, maxvekt 100kg Sist redigert av m^2 : 07-06-11 kl 12:07. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vaklende
|
Men hvor er styret? |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
|
|
|
#38 |
|
|
Åh, søren, nei da hjelper jo ikke det |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgTadaa! Jeg visste jeg hadde sett på denne, fant igjen bokmerket nå: fra Winther (også en sånn skole/barnehage-leverandør, så du får den i de katalogene som barnehagene får utdelt fra.... noen) |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
|