|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?
Jeg også....hadde ikke ramlet meg inn i det hele tatt om jeg ikke var blitt oppmerksom på det her. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg beskjeftiger meg også mer med barneklær enn NS, spesielt siden sistnevnte ikke finnes lenger, (iallfall ikke i sin opprinnelige form) men jeg må innrømme at jeg tenker nazister og ikke barneklær når jeg leser de initialene. Jeg viste ikke om Nova star engang, før nå. :gamling: |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?Ja, ikke så gammel at jeg husker 2.verdenskrig, altså. : presiserer: |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?Dette er interessant - jeg med skygget unna skjørtet med NS logoen til tross for at jeg syns det er fint - forbandt det omgående med nasjonal samling. Har dog andre Nova Star plagg der det ikke står NS på. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
maler
|
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?Men blir de myke altså? Jeg synes de kjennes veldig stive og tykke ut i butikken. Jeg synes POP-klær er verdt det i hvertfall. De har en helt annen kvalitet enn HM for eksempel. De holder farger og fasong og har en god passform. Og har fine farger og ingen monstersymboler. Småfolk sine gensere er jeg imidlertid skuffet over, de holder ikke spesielt godt i vask, fargene falmer.
|
|
|
#47 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?Jeg synes egentlig Nova Star-bukser er verdt prisen. Jeg har bare kjøpt en av barnas 6 Nova Star-bukser til full pris, men akkurat Nova star-buksene er vår absolutte favoritt og hadde nok kjøpt dem selv om jeg ikke hadde fått dem på salg. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
De vi har er iallefall veldig myke. De var kanskje litt "butikkstive" i begynnelsen, men det må har forsvunnet ganske kjapt. Jeg synes egentlig de har tilsvarende kvalitet som P.O.P., men akkurat disse baggy buksene synes jeg NovaStar gjør bedre enn P.O.P. De er rett og slett mye kulere
|
|
|
#49 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?Jeg er veldig fornøyd med Småfolk sitt tøy, mener det har vært elastan i alt vi har hatt av topper ol. Holder fasongen og fargene.
|
|
|
#50 |
|
Lett rørt
|
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?Vi kjøper bukser fra Nova Star til eldste og ikke HM, men det er mest fordi Nova Star henger på ham og det gjør ikke HM.
|
|
|
#51 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?Jeg har sett på Nova Star buksene pga passformen og ikke fordi de er kule. Jeg synes de ser ut som bukser, jeg.
|
|
|
#52 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
98, de er store, passer helt til han er minst 104.
|
|
|
#53 |
|
Ringskrømt
|
Jeg tenker automatisk Norsk Standard (NS)!
|
|
|
#54 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?Jeg syns de er verdt pengene. De er kjempe fine, holder seg bra både i bruk og i vask, sitter godt på gutten min (andre bukser bare faller ned på han) han kan bruke de kjempe lenge.
|
|
|
|
#55 |
|
Borte
|
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?Gammel tråd, men jeg må bare si at de nederste H&M-buksene i HI er veldig slitesterke. Vi har hatt to stk. som er veldig mye brukt, vasket og tørketromlet og de ble faktisk spart til lillesøster etter at storesøster har brukt dem ukentlig i to år. Fortsatt mye bruk igjen. Og for min Hater-å-kjenne-klærne-på-kroppen-DIVA er passformen perfekt behagelig.
|
|
|
#56 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Jeg likte modellen HM hadde før bedre, med grå strikk i livet. Den som er nå er skrekkelig vid, og kan ikke strammes nok. Ikke har jeg spesielt smale barn heller. Til og med på bleiebarnet mitt siger de ned.
|
|
|
#57 |
|
Borte
|
Jeg har et smalt barn og til henne har de passet veldig fint. Hun bruker gjerne to str. mindre i bukser enn i andre klær, så det kan jo spille inn.
|
|
|
#58 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?Mulig mine barn slekter på sin mor og er lange i beina i forhold til resten av kroppen, og det er derfor de blir for vide. Jeg skal ikke se bort ifra det.
|
![]() |
|
|