Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høyhælte sko som ikke klemmer på tærne

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-11, 01:52   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høyhælte sko som ikke klemmer på tærne

Har du noen merker å anbefale? Her jeg bor har jeg bott i høye sandaletter, men når det kommer til lukkete skor sås liter jeg. Jeg får så vondt I tærne. Støvletter går ofte bra ettersom det ikke blir samme belastning på tærne.

Sist redigert av Pelen : 05-06-11 kl 03:13.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 12:19   #2
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høyhælte sko som ikke klemmer på tærne

Ingen med tips?

Og det skal være ordentlig høye hæler. Det beste er når skoene ikke trykker på tærne fra ovensiden da gjør skoene mindre vondt samt at de selvsagt ikke er for spisse. Generelt så er jeg ikke så stor fan av El Naturalista og den typen, men jeg har ikke heller sett igjennom alle som er derfra.

Gammel 05-06-11, 12:21   #3
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Camper synes jeg er veldig bra, de er ganske romslige foran og de kommer i alle hælstørrelser.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 12:30   #4
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Camper kan være et alternativ, men jeg vil også ha litt mer kule lekre penskor. Jeg vet at det finnes og de er som regel dyre, det er bare det at jeg ikke aner hvilke merker det er. Jeg har et par støvletter i Norge som er som tøfler, de er italienske veldig høye og betydelig smalere i tærne enn Camper. men ikke helt spisse, men cluet er at de ikke trykker ovenfra på tærne. Støvletter er enklere for der får man avlastning gjennom at foten ikke sklir foran i skoen så lett.

Noen par i kilhæl går bra, men også vanlig høye med både "jobbhæl" og tynn hæl. Jeg trives så godt i høye skor, men klarer det ikke lenge om de ikke er behagelige.

Gammel 05-06-11, 12:31   #5
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

De eneste av mine høye som ikke klemmer i det hele tatt, er dessverre fra El Naturalista. Camperskoene mine med hæl, synes jeg faktisk er litt smale foran.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 12:33   #6
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har samme problem, opplever ofte at sko med hæl ikke er "høye" nok over tærne. Har ikke funnet noen spesielle merker som som regel har nok høyde foran, må bare prøve meg frem...

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:38   #7
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Chie Mihara har sko som har ganske god plass. Lille Vinkel har dem bl.a.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:13   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

miss l-fire har god plass til tåa - de har ofte litt platå i tillegg, så dermed er de innmari høye (og gode å gå med i tillegg)

Jeg har (sorte) sko med denne lesten - de går jeg med hele dagen helt uten problem.

Gammel 05-06-11, 23:01   #9
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker Marco Tossi.

Gammel 05-06-11, 23:05   #10
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Art sine, f.eks Art Tate.

Søk på brandos.no

Gammel 06-06-11, 14:49   #11
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lille Vinkel selger Kmb-sko som har veldig behagelig såle. Jeg har et par høye derfra og de klemmer ikke på tærne.m

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 15:23   #12
Isprinsessen
Vinter

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker sko fra Tamaris. God plass til tær i de fleste modellene og god såle.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 15:37   #13
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Her var det mange gode forslag! Takk så langt!

Gammel 06-06-11, 21:39   #14
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg som ikke skulle ha sko hadde plutselig bestilt disse i går kveld.

Gammel 06-06-11, 22:23   #15
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Så fine!

Gammel 07-06-11, 14:29   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg anbefalerogså Miss L-Fire. Men de er brede også, oppover i lesten, så jeg må gå ned en størrelse for å få dem til å passe.

Wonders har også fin lest, og sko jeg kan gå i en hel dag uten problem.

Jeg kjenner meg igjen i problemet med at det klemmer på tærne. I noen sko så sover rett og slett storetåa mi.

Sist redigert av Tallulah : 07-06-11 kl 14:38.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 15:50   #17
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

miss l-fire

Hvor kjøper man sånne?

:vil ha:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.