|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?
Obs selger den i alle fall vet jeg. XXL har hatt den noen ganger også.
|
|
|
#22 |
|
Drømmer
|
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Det fine med Bergans er at de kan brukes "evig". 8-åringen min bruker enda sin når han skal på tur med skolen. Den sitter godt og rommer godt.
|
|
|
#24 |
|
Drømmer
|
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Det jeg liker med Troll sin er at den ha lommer på utsiden til flasker + regntrekk, det er greit å ha når de er på tur i skogen å det regner. Vi byttet fra Bergans til Troll. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Vi har hatt troll sin bhg sekk, 10 L. Veldig fin! Nå er den gitt bort til ei venninne sitt barn som ble strålende fornøyd.
|
|
|
#26 |
|
Kakemonster
|
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Om småbarna har egen sekk på tur eller ei varierer altså. I Kosegrisens barnehage må alle ha sekk på turdagen. Fikk faktisk gul lapp om det en gang jeg droppa sekken - fordi de bare skulle spise ute, på barnehagens område..
|
|
|
|
#27 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Alle mine tre har Bergans-sekker. Størsta har XO skolesekk, mens de to minste har Nordkapp Jr 12 liter.
|
|
|
#28 |
|
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Ungen (snart 15 mnd) skal på heildagstur langt frå barnehagen om eit par veker, så vi må sende med "alt" som trengs (inkludert vogn). Eg lurte litt på å kjøpe ein liten Bergans- eller Norrøna-sekk til henne, sidan vi ikkje har nokon barnesekkar i huset og det sikkert er stas å få ha med eigen sekk når vi skal ut i marka. Antar ho kan bruke den i nokre år, så da kan vi jo like gjerne kjøpe no i staden for ein dag til hausten når barnehagen strålande meddeler oss at ALLE skal ha med tursekk neste dag. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Dette får du virkelig ikke plass til i en 12 liters Bergans sekk. Og noe større enn det synes jeg ikke barn i barnehagealder skal bære. 12 literssekken sitter utmerket på ryggene til begge mine unger, og de er 3,5 og 6 år.
|
|
|
|
#30 |
|
I mål
|
Nei. Det der er omtrent det storebror her har med seg i skogen i friluftsbarnehagen. Han har 18 liter sekk. Da er den full med det du beskriver. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
Takk (til apan også). Høyrest ut som det blir pappas sekk i staden, ja. Evt blir det minisekk dersom værmeldinga seier 20 grader og ikkje antydning til regn, hagl, storm, torden eller andre værslag vi hadde i løpet av formiddagen i går. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Fjällräven har andre barnesekker også. Campus Ace heter de. De finnes i både 6 liter og 10 liter. Disse er ergonomiske. Private kan bestille på; www.fjellrevenshop.no |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Treåringen min har både Bergans og Fjellräven Kånken Mini. Han bruker Bergans til turer og Fjellräven er igrunn sjelden i bruk. |
|
|
|
![]() |
|
|