|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?1) Små pupper. Vanskelig med kjoler som krever bh som bare går undt overkroppen og ikke har noe som holder over skuldrene. Må ha klær med et snitt som gir en illusjon av frontparti. Sist redigert av Dronningen : 01-06-11 kl 20:32. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Kort rygg her. Alt som er innsvinga havnar feil. Det smalaste på kjolen sit som eit pølseskinn over hofter og mage. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?
Kan du lære meg?
|
|
|
#104 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Magen.
|
|
|
|
#106 |
|
Retromum
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Vel for det første er jeg miss boobless som fører til at mange kjolemodeller utgår.
|
|
|
#107 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Teknisk sett: litt lange armer.. og det er vel det. Tror jeg.. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Kraftige legger, lår og rumpe, buksene får innsyn øverst, men det har jevnet seg litt ut etter to svangerskap.
|
|
|
|
#109 |
|
både her og der
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Kombinasjonen korte bein, smal midje og stor rumpe/brede hofter gjør det vanskelig/umulig å finne bukser. Belter er et must, og det ser ikke alltid pent ut. Går mye i lang tunika/enkle kjoler av den grunn. Flat overkropp er heller ikke positivt når jeg skal ha topper eller kjoler. Alt blir for utringet fordi jeg ikke har noe å fylle med. Er bare helt flat.
|
|
|
#110 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Det er nok å pirke på her, men hovedproblemet mitt nå er magen. Den har aldri vært flat, men nå er det stooor og bollete etter to realtivt tette svangerskap. (Yngstemann er 2 år nå, men jeg er fortsatt 10 kg pluss)
|
|
|
#111 |
|
Pauset
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Sliter mest med å få tak i topper som er fine på. Har nokså raust frontparti, men jeg er ikke abnorm liksom, men nok til at veldig mye ikke ser pent ut/blir vulgært. Ellers så drar jeg en del over låra, og de er vanskelige å kle. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?
|
|
|
#114 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?En god del ...
![]()
|
|
|
#116 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Har problemer med rompe, lår og overarmer. De er for store til det meste. Men ellers finner jeg klær ja.
|
|
|
#117 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Manglende pupper, og generelt å vise hud. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Jeg har faktisk idealvekt, jeg er bare 25cm for kort. Eller kanskje ikke. Jeg hadde ikke vært så fin om jeg var 2 meter lang antakelig. |
|
|
|
#119 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Lange bein, kort rygg, bilring i livet og generelt svingende vekt, som gjør at jeg skal ha forskjellige størrelser tøy. Ender derfor ofte opp med løstsittende tøy og slå-om-topper og kjoler, eller empiresnitt. Jeg går nesten alldri med bukser. Og så har jeg et haug utglattende undertøy og underkjoler som gjør mine antrekk mer tækkelige.
|
|
|
#120 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Overkropp større enn underkropp, det er litt tricky å liksom få balanse i et antrekk. I år sliter jeg med skjørt. Jeg liker skjørt som slutter på eller like over kneet, lengre skjørt får meg til å bli kortere og kortere skjørt får meg til å bli slutty.
|
![]() |
|
|