|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre?
Har vurdert det du foreslår på slutten her, får se om det blir en situasjon/ samtale hvor jeg kan "le" det inn.
![]() |
![]() |
#22 |
Sperret
|
Jeg tenker ihvertfall at dersom du opplever det problematisk og viktig, så kan det være helt greit å ta det opp med den det gjelder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ser fremover!
Det er klart.
![]() |
![]() |
#24 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre?Men altså, spiller de noen rolle for deg da? Hvis jeg forstår deg rett dreier det seg om en person som betror deg noe, for senere å betro andre akkurat det samme. Kanskje har vedkommende funnet ut at det ikke var så farlig likevel? Eller at det er flere hun stoler på (tydeligvis på sviktende grunnlag da)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Sperret
|
Okei, men jeg tror jeg forstod hva du mente, selv om jeg kanskje ikke tenker likt som deg om det? Dersom noen forteller meg en hemmelighet er det jo de som "eier" informasjonen, og jeg ser ikke hvorfor jeg skulle bli opprørt over at de fortalte det til andre i tillegg til meg. Er det det at du først får inntrykk av at du er "spesiell" for dem, og deretter oppdager at det kanskje ikke var helt slik likevel, som gjør at du reagerer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Ser fremover!
Tror du skjønner meg.
Ja, jeg får absolutt en følelse av å være "spesiell". Jeg vet jo at jeg ikke er det, over for denne personen. For så straks vedkommedne møter noen andre, så får de høre det samme.
![]() |
![]() |
|
|