Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva ønsker jeg meg fra New York?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-11, 12:40   #1
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva ønsker jeg meg fra New York?

Ei venninne skal reise til New York, og hun skal kjøpe en ting for meg. Men hva? Ipad, Iphone og andre elektroniske duppeditter utgår for min del.
Sko? Hvilke sko er et must å handle i USA? Andre ting man bare må ha? Parfyme? Er det mye å spare på parfyme?

Gammel 08-06-11, 12:41   #2
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ønsker jeg med fra New York?

Eller er det noe man bare må ha til ungene?

Gammel 08-06-11, 12:49   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nike-sko hvis du trenger tror jeg er billigere der borte. Kanskje det samme med sminke, men det kan jeg for lite om.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 12:56   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Alt innenfor skate/surfe/streetwear er mye billigere i USA enn her. Mye å spare på merker som DC, Volcom, Quicksilver, Roxy, Burton etc. Selv hadde jeg fått venninnen min til å kjøpe med en Canada Goose-parkas. Halv pris av norsk pris.

Gammel 08-06-11, 12:59   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte joggesko hvis du driver med sånt. Eller hårprodukter. Begge deler er utrolig mye billigere.

Gammel 08-06-11, 13:12   #6
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Kamera?

Gammel 08-06-11, 13:20   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Husk at i USA er det ikke samme voltstyrke som her (er det ikke 110 volt der borte da?), så er ikke noen umiddelbar suksess å koble på en lader som er laget for 110 volt i kontakten her hjemme (= kan bli pang for apparatet) Men vet at flere duppedingsprodusenter lager ladesystemer som er tilpasset begge volt-variantene.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 15:02   #8
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Kamera?

Jeg har flere kameraer, så det trenger jeg ikke. Av de grunnene Kokos nevner gidder jeg ikke elektroniske duppeditter. Hårstasj altså.. Hm, skal sjekke litt rundt på hva jeg trenger/ønsker meg.

Gammel 08-06-11, 15:05   #9
Albertine
Passiv

Standard

Jeg elsker de amerikanske T-skjortene. :enkel:

Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 15:06   #10
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes denne er veldig fin:

Og vanskelig å oppdrive i Norge.

Gammel 08-06-11, 15:07   #11
Albertine
Passiv

Standard

Fineste skyskraperen.

Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 15:09   #12
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Standard

Men desverre tror jeg min kjedelige venninne har noen restriksjoner angående plass i kofferten.

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg synes denne er veldig fin:

Og vanskelig å oppdrive i Norge.

Gammel 08-06-11, 15:13   #13
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mine foreldre kom nettopp fra NY,da hadde de kjøpt med seg utrolig deilige jogge klærfra abercrombie and fitch til meg. Et pass med ralph lauren sommerklær til barna + klær fra gap.hadde jeg selv reist hadde jeg kjøpt TOMS sko, converse, nike sko....

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:05   #14
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Åh, de har en helt fantastisk lekebutikk på 5th avenue forresten. Der burde venninna di stikke innom! Jeg husker ikke hva den het, men den ligger nesten i hjørnet der central park og 5th avenue møtes.

Gammel 08-06-11, 22:06   #15
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker jeg meg fra New York?

Objektiver. Gjerne i flertall.

Gammel 08-06-11, 22:06   #16
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Åh, de har en helt fantastisk lekebutikk på 5th avenue forresten. Der burde venninna di stikke innom! Jeg husker ikke hva den het, men den ligger nesten i hjørnet der central park og 5th avenue møtes.

FAO Schwartz. Den er kul!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:06   #17
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Fotoutstyr om du har speilrefleks.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:08   #18
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

FAO Schwartz. Den er kul!

Jepp, det var det den het!

Gammel 08-06-11, 22:08   #19
Albertine
Passiv

Standard

FAO Schwartz! Der kan du få tak i det meste, gitt. Og det var der jeg så Forest Whitaker.

Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:09   #20
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Objektiver. Gjerne i flertall.

Fra B&H, besteste fotobutikken!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.