|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Peppy!
|
![]() Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Hvordan noen kan ha det fint i 50 varmegrader er beyond me. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reise til Egypt med to barn i august?
Ja'a!
![]() |
#44 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Magefølelsen og fornuften seiret (hadde egentlig ikke trodd noe annet) og vi drar ikke til Egypt i august. Hadde det ikke vært for at det fort kan komme opp i 50 varmegrader så hadde vi dratt. Vi tåler varme godt både voksne og barn, men det er en grense for hva jeg synes er riktig i forhold til barna.
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09 Sist redigert av ILY : 07-06-11 kl 21:02. Årsak: Skriveleif |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Nymotens gammeldags
![]() |
#46 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det er jo nesten gratis! Og jeg er så reisesyk at jeg holder på å dø her jeg sitter og skal prøve å lese på en dummedum eksamen. Men det er det der med de eventuelle 50 gradene og lillesnupp som ikke er så stor enda. Lillemann på 5 hadde nok fint greid seg.
![]() |
#47 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Dåne! Det ser helt fantastisk ut. Jeg hadde nok reist uansett, men det er jo selvsagt ditt valg. Nå har jo ikke jeg baby da, min yngste er over 3 år og elsker varme til de grader at han ropte etter votter og lue i Hellas nylig og ikke ville bade eller gå med shorts eller noenting. Han ville ha lue og votter og langbukse og jakke, han.
![]() |
#48 |
Står på egne ben
![]() Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Kr 7500,- totalt for hele familien med alt inkludert, også fly? Da hadde jeg også vurdert å beveget meg ned der i august. Det var jo grisebillig. Har dere AC på rommet i tilfelle? Da kan en jo få pauser fra varmen. Det må jo ikke blir opp mot 50 grader heller, men det er mulighet for det. Mest sannsynlig vil det vel ligge på rundt 40 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Jeg synes det hørtes ut som en lur avgjørelse. Jeg har vært syd i Tyrkia i august og temperaturen lå jevnt mellom oppunder 45 grader. Det legger en del begrensninger på hva man kan foreta seg, det er vanskelig å unngå å kjenne solen/bli brent selv om man bruker faktor 50 og oppholder seg i skyggen og risikoen for magetrøbbel er ganske stor. Vi klarte oss veldig fint i to uker, men datteren min var ganske stor og fant seg i en noe skrudd døgnrytme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Jeg håper vi kan koste på oss en reise dit, vinterferie eller påske. Desember skal være rimelig og bra.
![]() |
|
|