|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#281 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Pannekaketråden med tvistJeg forstår også at man ikke vil at barna skal spise pølser og is flere ganger i uken. Men jeg har også vondt for å forstå at problemet er av et slikt omfang?
|
|
|
|
#282 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvist*dropper det*
|
|
|
|
#283 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvist
Tja... jeg prøver å se om det bare er noe jeg føler, men det er jo ikke helt tilfelle. Nå har jeg jo skrevet her alle gangene han har vært borte i det siste - burde jo nesten tatt med pappabesøk også. |
|
|
|
|
|
#285 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvistSiste besøk her fikk fiskeboller i hvit saus og møffins. Jeg er jo happymøffinmamma og må leve opp til mitt gode rykte. |
|
|
|
|
|
#287 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Pannekaketråden med tvistEldste hadde med seg ei venninne hjem i dag. Serveringa ble ostsmørbrød a la mannen, og brownies til dessert.
|
|
|
#288 |
|
Har ikke noe problem med brownies, spesielt ikke når de har bakt selv |
|
|
|
|
|
#289 |
|
Sv: Pannekaketråden med tvistVafler til lunsj... |
|
|
|
|
|
#290 |
|
Sv: Pannekaketråden med tvistDa var kameratferien over og sønnen min var borte hos en kamerat, det første som blir sagt når jeg følger er at de ikke har spist siden frokost, så da skal de steke seg vafler. Vetle hadde akkurat spist så jeg sa det holdt med en til han, også hadde de fått saft til - 2 glass. Julaften hele året |
|
|
|
|
|
#291 |
|
Tittel og tittel....
|
Nå er ikke jeg en som steker vafler i vilden sky, sist storebror hadde kompisbesøk fikk de grove rundstykker med selvvalgt pålegg, men dersom jeg steker vafler så er de med grovt mel og uten sukker(eller bittelitt), så vafler trenger jo ikke være usunt da. Og siden mine vafler ser lik ut som alle andre, så er det jo ikke lett å se at de er uten sukker og med grovt mel.
|
|
|
|
#292 |
|
Jeg er rimelig sikker på at disse ikke er grove... |
|
|
|
|
|
#293 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Pannekaketråden med tvistAltså, det er lite sannsynlig at du vil møte veldig mange med samme kostholdsfilosofi som deg. Så du kommer glatt til å fylle flere tråder med vaffelinnlegg. Jeg tror bare du har to reelle alternativ:
|
|
|
|
#296 |
|
trenger lading
|
Sv: Pannekaketråden med tvistJeg får så lyst på pannekaker og vafler når disse trådene dukker opp.
|
|
|
|
#297 |
|
Tidsklemma
|
|
|
|
|
#299 |
|
maler
|
Sv: Pannekaketråden med tvistTenk så koselig! Første gang de møtes etter ferien og så lager mammaen til kompisen vafler til dem! Det er egentlig noe av det hyggeligste jeg gjør også hvis jeg har tid og overskudd, steke opp en ladning vafler til ungene som er på besøk. Det blir jo ikke så mye på hver, men det er veldig hyggelig likevel. Og klart, vafler er kosemat. Ingen tvil om det. Men julaften?
|
![]() |
|
|