|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad232 eller 64GB hadde jeg valgt; vi har tre 64GB her hjemme og de har drøssevis med plass. Vi har også en 16GB (finnes vel ikke i 2-versjonen) og den er ganske grei den også, funker til den bruken vi har den til - en slags reserve. Men det blir veldig fort for lite!!
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2Galaxy Tab i dagens versjon er vel på vei ut, og vil erstattes med ny modell med Android 3.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2Tja, ikke stort.
|
|
|
#24 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2Jeg har endel bøker og blader på min, men de tar jo ikke så stor plass. Bladene litt mer enn bøkene. Også har jeg som regel et par barnefilmer der, og hvis jeg skal ut å reise eller sitte lenge og vente noe sted legger jeg inn noen filmer og serier. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2
Jeg har sett tab'en uten abonnement.
|
|
|
#26 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2Mannen i huset sier det kommer nye Tab'er nå i 8" og 10", sånn for de som syntes 7" er for lite. Han har Ipad 2(men har ikke brukt den i 24 timer enda engang så erfaring er det så som så med) og har hatt G. Tab men begge har vært/er til jobb, så de har ikke blitt testet til verken filmer eller bøker.
|
![]() |
|
|