|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Bursdagskake som kan tas opp fra fryseboksen samme dag?Lillegullet vårt blir 1 år dagen etter at vi kommer fra sommerferie. Har lyst til å feire han på ettermiddagen, men skal på jobb først. Planen er derfor å bake noe før vi reiser på ferie som jeg kan ta opp før jeg drar på jobb.
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Bursdagskake som kan tas opp fra fryseboksen samme dag?Sjokoladeiskake med browniebunn.
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Bursdagskake som kan tas opp fra fryseboksen samme dag?Hva med pavlova? Frys marengsbunnen, så er det bare å legge på krem og bær etterpå.
![]() |
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Bursdagskake som kan tas opp fra fryseboksen samme dag?Pavlovabunn trenger vel ikke fryses, gjør den? De holder jo ganske lenge i romtemperatur. Ellers vil vel en vanlig langpannesjokoladekake tine i løpet av en arbeidsdag?
![]() |
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Bursdagskake som kan tas opp fra fryseboksen samme dag?Sjokolademousse kake på tynn sjokoladekakebunn. Tiner på ett par timer på kjøkkenbenken og 6 timer i kjøleskap.
![]() |
#8 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Bursdagskake som kan tas opp fra fryseboksen samme dag?Snickerskake i langpanne, tiner på 10 minutter. Kanskje ikke det mest barnevennlige, men.... knallgodt allikevel |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
koko
|
![]() Sv: Bursdagskake som kan tas opp fra fryseboksen samme dag?Vi hadde det slik i fjor, kom hjem dagen før bursdagen til A. Jeg gjorde det superenkelt. Bakte browniesmuffins jeg, for det er favoritten til bursdagsbarnet:
![]() |
#10 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bursdagskake som kan tas opp fra fryseboksen samme dag?Oreokake!
![]() |
#11 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Bursdagskake som kan tas opp fra fryseboksen samme dag?Vanlig langpanne sjokoladekake. Del den i 4 før du fryser den, så tiner den raskt.
![]() |
|
|