Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bh-merker som er gode på små flate pupper da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-11, 14:59   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bh-merker som er gode på små flate pupper da?

Nå er jo de store puppene dekket på fp skulle man tro, men ingen skal si at det blir veldig mye enklere å finne bher som sitter pent om man har små pupper i stedet for store.

Mitt sedvanlige problem er at når cupen passer i bredde, fyller jeg de ikke ut i dybden. Nå jeg fyller de ut i dybden, blir cupen for smal i bredden. Og sånn går nu dagan.

Ja, jeg har vært innom triumph for å finne ut av mysteriet, men hun klarte faktisk ikke å hjelpe meg.

Så, jeg regner nå med at jeg ikke er alene om dette problemet og vil gjerne ha tips til merker som lager bher som kan passe.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 15:25   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?

Ingen?

minibolle mai 2012
Gammel 10-06-11, 15:29   #3
teamor
Superduperaktiv

teamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

La Lina i Oslo er gode på små pupper også
St.hans-haugen.

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 15:38   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Det blir veldig upraktisk for meg å få kommet meg dit, men jeg skal huske på det hvis jeg ikke finner noe annet.

minibolle mai 2012
Gammel 10-06-11, 15:43   #5
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ned i omkrets rundt ryggen! Da blir cupen bredere.

Gammel 10-06-11, 15:45   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Ned i omkrets rundt ryggen! Da blir cupen bredere.

Jeg har prøvd det, men får det liksom ikke til. Prøvde 65, men snakk om å føle seg snurpa.

minibolle mai 2012
Gammel 10-06-11, 15:48   #7
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Denne må jeg også abonnere på. Jeg har ikke sjans til å puste i 65 omkrets.

Jeg fyller sjelden ut dybden med mindre jeg drar opp hud fra magen omtrent og det siger liksom fort ned igjen. La Lina er tilgjengelig for meg, så dit får jeg ta turen.

Gammel 10-06-11, 15:50   #8
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker 65 og jeg er en L. Det er litt en vanesak, syns jeg, men klart det er stramt. Når man er stor, så er fordelen at man bærer all vekten rundt ryggen og nesten ingenting på skulderene.

Gammel 10-06-11, 15:51   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Men jeg skjønner ikke åssen det er mulig? Jeg er en 36/S og jeg føler meg snurpa i 65. Men mulig det er annerledes med veldig dyre bher?

minibolle mai 2012
Gammel 10-06-11, 15:52   #10
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Standard

Ellers har jeg flere venninner som er ganske "små" som sverger til Chantelle.

Gammel 10-06-11, 16:02   #11
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Og jeg som tenkte jeg skulle foreslå Triumph.

Pegasus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 16:36   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Agent Provocateur skal ha en del stilig for sånne som oss.

Ellers har jeg funnet ut at hvis stroppen rundt er bredere, føler man seg ikke like snurpa i de med liten omkrets.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 16:38   #13
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg slutta med BH jeg, fantastisk deilig

Jeg har jo knapt pupper likevel...

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 16:43   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt blir bedre med gode BH-er.

Det Mave sier om bredden på BH-er i alle fall veldig sant for større størrelser. Man tåler mye mer stramming før det ser bulkete ut og føles ubehagelig.

Jeg har en venninne med B-cup som sverger til BH-er fra Marie Jo. De er dyre, men vissnok svært komfortable, og de gjør i alle fall underverker med figuren hennes.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 17:04   #15
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har også vært i spesialbutikk, og de fant en eneste bh som passet meg. Og så har jeg klart å finne en bh på H&M som passer fint. Det er en sånn balconett-bh...

Jeg er med andre ord ikke til stor hjelp, og er så inmari lei av å ikke kunne handle bh hver gang jeg har lyst på en ny. Jeg har gitt opp!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 17:21   #16
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Change synes jeg fungerer gost til med som har 85 rundt og b-cup.

Gammel 10-06-11, 17:34   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Change synes jeg fungerer gost til med som har 85 rundt og b-cup.

Ikke for å være frekk, men er du helt sikker på at du bruker rett størrelse? 85B er en sånn størrelse som folk vanligvis ikke egentlig har; hvis man er så stor at du skal bruke 85 rundt, så har man normalt ikke B-cup. Til sammenligning bruker jeg 46 i overdeler og bruker BH i størrelse 80FF.

Ja, med forbehold om at jeg aldri har sett deg, og håper du ikke tar det ille opp og alt slikt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 18:28   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av teamor, her.

La Lina i Oslo er gode på små pupper også

Det er de altså ikke - i alle fall ikke om man har en liten omkrets i tillegg. Da jeg var der, hadde de én BH i hele butikken som passet til meg. (Og så foreslo de i stedet at jeg kunne kjøpe noen digre ileggsputer, så ble utvalget større. )

For min del (70b, sånn ca) er det Lindex og HM som er klart best av alt jeg har testet ut. Prøv særlig merket Ella M fra Lindex. Change har også mange BH-er i små størrelser.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 23:12   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ikke for å være frekk, men er du helt sikker på at du bruker rett størrelse? 85B er en sånn størrelse som folk vanligvis ikke egentlig har; hvis man er så stor at du skal bruke 85 rundt, så har man normalt ikke B-cup. Til sammenligning bruker jeg 46 i overdeler og bruker BH i størrelse 80FF.

Ja, med forbehold om at jeg aldri har sett deg, og håper du ikke tar det ille opp og alt slikt.

Jeg tar det ikke ille opp. Change hadde, da jeg kjøpte mine, 85B. Men jeg hater stramme ting, så jeg valgte den videste som gikk an. Og dama målte meg, og det var den som passet best. Jeg HAR små pupper, men er ganske stor og kraftig, ikke feit, men ikke spinkel heller.

Gammel 11-06-11, 23:17   #20
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker forlengelse rundt for å få Bhen til å passe.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.