Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva skjedde med post mortem-tråden?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-11, 10:33   #1
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Jeg synes nå virkelig ikke at jeg ba om at den skulle bli slettet. Jeg synes du tok deg veldig nær av det jeg skrev, DD, men jeg kjenner jo ikke bakgrunnen din så jeg tråkket sikkert midt i noe følsomt hos deg.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 10:50   #2
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes den var fæl - men kjempeintressant. Jeg liker ikke creepy ting men måtte jo gå inn å lese og se likevel. Jeg ble litt forbauset over at det finnes/fantes sånne bilder og av historiene og interessen og det hele. Og det HI skrev om hvordan barnen månne opplevde det å bli plassert ved siden av et søsken i sånne tilfeller. Så jeg lærte meg noe nytt og da har tråden hatt en et godt formål!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 10:51   #3
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne lette jeg også etter! Men den er borte? Hva skjedde?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.