Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Vurderer å skifte nettleser

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-11, 19:55   #21
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vurderer å skifte nettleser

Jeg skjønner ikke hva som er galt med IE, jeg. Har brukt det i "alle år" og har aldri hatt noen grunn til å være misfornøyd.

Gammel 12-06-11, 20:21   #22
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg skjønner ikke hva som er galt med IE, jeg. Har brukt det i "alle år" og har aldri hatt noen grunn til å være misfornøyd.

Tror det var noe med at IE bruker veldig mye mer av kapasiteten på datamaskinen enn chrom gjør.
For meg spiller det ikke noen rolle så da bruker jeg heller chrome som jeg ikke har hørt noe negativt om.

Liker veldig godt at man kan merke ord/setninger, høyre klikke og Google det.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 01:27   #23
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det går veldig greit med Chrome, bortsett fra at jeg ikke får kopiert noe annet enn tekst. Ingen bilder eller smileys f.eks. Why?

Gammel 03-08-11, 14:54   #24
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

I utgangspunktet er det nødvendigvis ikke så store sikkerhetsforskjeller mellom nettleserne. Men, IE har en arkitektur blant annet rundt ActiveX som gjør at en del "uerfarne" brukere kanskje lett kan gå i noen feller som gir trojanere.

For IE blir det på en del områder at jeg må ha tillegg. F.eks. liker jeg at Chrome benytter min Google-konto til å synke bookmerker o.l. mellom pc-ene mine. IE9 har jeg hatt litt småproblemer med når det gjelder Google Docs, uten at jeg vet at det er IE sin feil - det fungerer i hvert fall bedre i Firefox og Chrome.

Ressursmessig kan jeg vel ikke akkurat si at det virker som det er spesielt store forskjeller. På det jevne handler det litt om brukergrensesnitt og småfunksjoner, og da liker jeg Chrome best.

Gammel 03-08-11, 14:55   #25
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Det går veldig greit med Chrome, bortsett fra at jeg ikke får kopiert noe annet enn tekst. Ingen bilder eller smileys f.eks. Why?

Kopiert til hva?

Har ikke merket spesielle problemer i henhold til mitt bruk. Liker også at det er veldig raskt å kopiere adressen til et bilde i Chrome.

Gammel 03-08-11, 16:29   #26
minimee
Aktiv

minimee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
minimee er litt kul
Standard

Da har jeg bytta til google chrome.
Jeg hadde den nye IE og den var noe dritt.

Gammel 03-08-11, 16:42   #27
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker Chrome.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.