Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg kjeder meg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-11, 23:39   #41
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg kjeder meg

Diva, du liksom.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 23:40   #42
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nice nick!

Gammel 13-06-11, 23:42   #43
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Nei nei nei nei, ikke skifte nick nå.
Jeg holdt på å sette morellen i halsan når jeg plutselig så at det stod diva på kontrollpanelet mitt. :furten:
Du er enten Albertine eller det andre nicket jeg kjenner deg under (som jeg forøvrig liker enda litt bedre enn Albertine), ikke forvirre en stakkars teflonhjerne mer enn nødvendig nå da.

Gammel 13-06-11, 23:47   #44
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Gammel 13-06-11, 23:48   #45
Albertine
Passiv

Standard

:åndenød av Strutsebildene:

Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 23:48   #46
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjeder meg også, tar han i midten.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 23:51   #47
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Duh-du-du-d-d-d det der var ganske *hrmf* ufint gjort strutsen.

Gammel 13-06-11, 23:52   #48
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Diva?! Jeg nekter at flere skal skifte nick!

Gammel 13-06-11, 23:53   #49
Albertine
Passiv

Standard

Mjau da, har du ikke lyst til å prøve The Dark Side og bytte til Voff?

Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 23:54   #50
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Diva, her.

:åndenød av Strutsebildene:

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Duh-du-du-d-d-d det der var ganske *hrmf* ufint gjort strutsen.

Jeg tar Nelly. Som er nederst. Han er min - bare min! :liker badboys:

Gammel 13-06-11, 23:55   #51
Albertine
Passiv

Standard

Inter, grunnen til at jeg valgte stjerneskipnicket den gang var jo at jeg var like stor som et. Nå er jeg så slank og lekker at jeg bare MÅTTE skifte til et nick som beskriver meg på best mulig måte.

Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 23:55   #52
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Mjau da, har du ikke lyst til å prøve The Dark Side og bytte til Voff?

Gammel 14-06-11, 00:02   #53
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

http://engrish.com/

Mye moro av feil bruk av engelsk.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 00:08   #54
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Hvis du går inn på www.city-data.com/forum og søker opp "Norway" så kan du lese USAs FP og diskusjoner som involverer Norge. Det er mitt beste tips når jeg har lest HELE internett og alt er gørr. Det er alltid underholdende å lese om andres tanker om oss, og særlig den tråden som går på hvorfor vi har budsjettoverskudd.

Oh, oh. Men nå kommer jeg meg aldri i seng.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 00:12   #55
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Oh, oh. Men nå kommer jeg meg aldri i seng.

Gjett hva jeg leser da...

Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 00:21   #56
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal grønnprikke alle som svarer i tråden. :lokker:

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

www.bigfishgames.com Der er det mye morsomt.

Gammel 14-06-11, 00:22   #57
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Tom og Jerry spill:

http://www.y8.com/games/Tom_and_Jerry_Midnight_Snack

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 00:25   #58
Albertine
Passiv

Standard

Pia da, patience, patience. Og så er jeg tom for prikker. Nye i morgen!

Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 00:33   #59
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

Patience? Hvem er det? Aldri møtt..

Gammel 14-06-11, 00:58   #60
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Diva, ja, ikke dumt. Du kjeder deg virkelig du, som til og med må skifte nick? Da fikk du jo plutselig noe å snakke om ihvertfall, og en fin anledning til å skifte avatar også!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.