|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Si vi ikke er de eneste ......som klarer å glemme planleggingsdager i barnehagen. Det er faktisk andre gang dette året at mannen kommer hjem igjen med Leo, etter å ha kommet til tom barnehage.
![]() |
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste...hehe, den har jeg fortsatt til gode. Men jeg har glemt mye annet rart i tidenes løp altså.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste...Been there, done that..... Vi har kommet på skolen også når det var planlegging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Drømmer
|
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste...Dere er ikke de eneste, det er en del foreldre som har kommet til barnehagen under planleggingsdager, vi hadde en mamma som 4 år på rad klarte å komme under planleggingsdagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste...Du er nok ikke alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...De står jo i månedsbrevet fra barnehagen, og på månedsplanen, så jeg skjønner ikke hvordan jeg klarer å glemme det. Men til mitt forsvar så hadde de en planleggingsdag for en måned-halvannen siden, så jeg fikk for meg at de liksom var ferdige med sånnt for i år.
![]() |
![]() |
#7 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Forrige planleggingsdag i barnehagen fikk jeg en sms fra følgevennen til storebror som går på skolen om når han skulle komme ? Jeg trodde storebror også hadde planleggingsdag.
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Det har nok hendt her og, ja. Og ikke bare en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Jeg har aaaaldri glemt det
![]() |
#10 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Dere er ikke de eneste. Har i skrivende stund en tegnende treåring med meg på kontoret.
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Dere er nok ikke de eneste nei!
![]() |
#13 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Jeg har fortsatt til gode å faktisk forsøke å levere ungene på en slik dag, men jeg kan fint få meg en a-ha-opplevelse i det vi skal til å gå ...
![]() |
#15 |
Epikur
|
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Vi får årsplan, og så pleier mannen å legge sine disponible turnusfrie dager til planleggingsdagene når han leverer inn ønsketurnusen. Så han har hittil alltid hatt fri når det er planleggingsdag. Dermed har vi unngått denne bommerten. Han har kost seg om morgenen med ungene på fridagen og vært våken lenge nok til å komme på at det er planleggingsdag.
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Du er helt klart ikke den eneste, men selv har jeg aldri klart å glemme en slik dag.
![]() |
#17 |
Øyboer
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Det går nesten ikke en eneste planleggingsdag uten at det dukker opp noen foreldre med unger. Jeg har enda ikke klart å leverte på planleggingsdag, siden jeg som oftest har planleggingsdag selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...Noe som er litt frustrerende til tider er at barnehagen og skolen har planleggingsdager på forskjellige tidspunkt. Det vil si at vi i praksis har dobbelt opp av planleggingsdager i løpet av et år.
![]() |
![]() |
#19 |
Står på egne ben
![]() Sv: Si vi ikke er de eneste ...
Dessverre helt vanlig. Hos oss har barnehagen, skolen og sfo ingen like planleggingsdager. Dvs. at sfo har noen andre planleggingsdager enn skolen igjen også, så vi har en ca. 12 planleggingsdager i året å forholde oss til. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|