Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva har krabberne/sleperne på beina i varmen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-11, 15:21   #9
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har krabberne/sleperne på beina i varmen?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Snuppa her er barbeint/bare i sokker på gresset og i blomsterbedet. Hun ser ikke ut om kvelden.

Mine ser ikke ut selv om de har heldress og reimasokker i sandkassa - det er sand selv i bleia etterpå. Herlig!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Når det ikke var varmt nok til å være barbeint, så hadde minsten Skofus Prewalker. Det er myke skinnsko med myk såle. Finnes i hvit, brun og svart.

Smart! Surfa og fant de på skoringen(og kommer først på nå at jeg kunne jo bare ha kikka på bildeinfoen).

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Ponny skoene er veldig like som de Niobe viser til. Det er liksom en krabbe/gå sko. Skoen er beregnet på nettopp overgangen hvor en krabber/reiser seg o.l.

Ja, kanskje det kan bli noe sko-aktig da. Alltid forholdt meg til pekefingeren som sier de ikke bør ha sko før de kan gå. Det er kanskje ikke ment så bombastisk som jeg har tolka det.

Bør de ha samme type fottøy forresten? Gutten har krabba og reist seg i flere måneder(de er 10 mnd nå) mens Snuppa fremdeles er på krypestadiet(men hun setter seg opp og slikt iallfall).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.