Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Der trakk Valla seg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-07, 15:56   #20
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Der trakk Valla seg

Hun kunne jammen ha lurt meg. Det jeg har sett av Yssens opptreden i offisielle sammenhenger har fått meg til å føle meg pinlig berørt og nærmest flau over å tilhøre samme kjønn. Stakkars meg-oppførselen hennes den gangen hun var likestillingsombud var pinlig og patetisk, men jeg skal holde meg for god til å kalle henne en idiot. At hun oppførte seg tåpelig betyr jo ikke at hun virkelig er dum.[/quote]

OK. Det er ditt syn at du blir pinlig berørt etc av Yssens fremtreden på TV. Er det mer greit å diskriminere og trakassere folk som fremstår som usympatiske, enn dem som fremstår som sympatiske og intelligente?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.