|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bikinishopping - årets høydepunkt!Ellos har en fin balconette-bikini-BH med polkadotter og hotpantsbukse til som jeg har falt for. Endte likevel med at jeg kjøpte denne fra Cubus:
|
|
|
#22 |
|
I mål
|
Sv: Bikinishopping - årets høydepunkt!Jeg kjøpte en Fantasie som lignet denne i fasongen på La Lina i november |
|
|
|
|
|
#23 |
|
By the Sea
|
Sv: Bikinishopping - årets høydepunkt!Tror jeg må prøve å finne tid til å dra til en ordentlig undertøysbutikk - Fantasie og Freya sine er veldifg fine.
|
|
|
#24 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Bikinishopping - årets høydepunkt!Jeg har behov for en bikini som sitter perfekt på min nøtteformede, blålige kropp
|
|
|
#25 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bikinishopping - årets høydepunkt!Abecita har gode bikinier synes jeg. Også kan man ha forskjellig størrelse på over- og underdel, noe som har vært en nødvendighet for meg helt til jeg fikk barn og puppene vokste tre størrelser.... |
|
|
|
|
|
#26 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Bikinishopping - årets høydepunkt!Jeg har en mage jeg ikke er veldig fornøyd med, så iår har jeg kjøpt meg en tankini. Ikke 100% lik denne, men svart og litt farger på kantene. Også blafrer den litt fint rundt magen min, så magen ikke er veldig fremtredende. Var i en badetøysbutikk i Sverige og fikk hjelp.
|
|
|
#27 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bikinishopping - årets høydepunkt!
Panos Empirio var det jeg tenkte på. Også har visst jeg også en fra Freya som har holdt veldig bra. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Epikur
|
Sv: Bikinishopping - årets høydepunkt!Jeg er veldig fornøyd med bikini fra Freya. FF-cup her.
|
![]() |
|
|