|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tips til helgetur i Sverige?Jeg skal på spontan ut-i-det blå-tur i helgen. Selv om jeg ha vært en del langs svenskekysten tidligere, er hodet mitt akkurat nå helt tomt. Vi kjører bil og har ikke med barn. Utgangspunktet er Strömstad. Det eneste jeg kan komme på er båt over til Koster, eventuelt kjøre til Göteborg. Er det noen som har andre gode forslag? Alt av interesse, også innlandet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Tips til helgetur i Sverige?Koster er jo nydelig, og kanskje særlig nå hvor det fortsatt er litt rolig. Jeg kunne gjerne hatt en helg med min kjære der. Særlig Nord-Koster er fantastisk |
|
|
|
|
|
#3 |
|
sukk
Sv: Tips til helgetur i Sverige?
Takk for svar! Jeg har vært på Koster tdligere, og også i Fjällbacka, Smögen og Grebbestad, men har litt vanskelig for å skille stedene fra hverandre. Jeg er veldig interessert i små, koselig pensjonater, er det noen som har konkrete tips? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til helgetur i Sverige?Jeg synes kanskje Koster, Fjällbacka og Hunnebo er de koseligste stedene av de du nevner, men både Smögen og Grebbestad er jo litt mer party om det er det dere ønsker. Mulig det er litt for tidlig for party foreløpig uansett, men endrer seg i løpet av et par uker. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til helgetur i Sverige?Det må vel ha vært Stora Hotellet foreldrene mine bodde på: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
sukk
Sv: Tips til helgetur i Sverige?Vi trenger ikke party. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
sukk
Kjempefint tips, Koko, tusen takk! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til helgetur i Sverige?Det er helt sikkert Telegrafen ja! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Tips til helgetur i Sverige?Om dere ikke på død og liv må til Strømstad: http://www.baldersnas.eu/
|
|
|
|
#10 |
|
sukk
Det så supert ut! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Permakulturell
|
Sv: Tips til helgetur i Sverige?Jeg kan varmt anbefale Smögens Havsbad, om dere velger å kjøre dit. Deilig mat, god vin og helt passe størrelse. Pass på å få rom i hovedbygningen, bare.
|
|
|
#12 |
|
sukk
Nok et supert tips! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
sukk
Sv: Tips til helgetur i Sverige?Update: Vi endte i innlandet, to timer fra Stockholm. |
|
|
|
![]() |
|
|